  • 1. Data: 2006-07-18 21:29:36
    Temat: Prosba o pomoc. Zaginal czlowiek
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kochani, wyjatkowo skorzystam w takim z grupy. Pomozcie jesli mozecie.

    Zaginal tata mojego bliskiego znajomego ze studiow.

    Kazda pomoc sie liczy, moze ktos widział Wojciecha Wrzolka i moze wskazac
    miejsce jego pobytu. Zaginal 13 lipca w Warszawie. Zdjecie i szczegoly:
    http://www.wojciechwrzolek.pl/

    P.S. TO NIE JEST LANCUSZEK ANI SPAM!!!

    Michał Macierzyński || http://PRNews.pl
    m...@p...pl
    tel. 503003386

  • 2. Data: 2006-07-18 21:31:40
    Temat: Re: Prosba o pomoc. Zaginal czlowiek
    Od: "Stanley" <s...@p...onet.ee>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:e9jjru$vp0$1@news.onet.pl...
    > Kochani, wyjatkowo skorzystam w takim z grupy. Pomozcie jesli mozecie.
    >
    > Zaginal tata mojego bliskiego znajomego ze studiow.

    Sprzedawaj !!!!!!!!!!!1111111111111

    Stanley

  • 3. Data: 2006-07-18 21:41:05
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stanley" <s...@p...onet.ee> napisał w wiadomości

    > "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    > message news:e9jjru$vp0$1@news.onet.pl...

    > Sprzedawaj !!!!!!!!!!!1111111111111
    >
    > Stanley

    nie wiesz nic o losie człowieka - zignoruj post, ale nie komentuj w tak
    żenujący sposób
    zaprawdę powiadam Ci kompromitujesz sie

  • 4. Data: 2006-07-19 06:37:34
    Od: "Flashka" <n...@p...onet.pl>

    może Rutkowski ?

  • 5. Data: 2006-07-19 06:42:49
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e9kjsa$r6r$1@atlantis.news.tpi.pl, *Flashka* wrote:
    > może Rutkowski ?

    Trzeba bylo obejrzec Konfrontacje Latkowskiego sprzed 2 tygodni chyba, bys
    sie dowiedziala ze Rutkowskiego to raczej trzeba sie wystrzegac bo przy
    poszukiwaniach to raczej zamiast kogos znalesc to mozna tylko kaske stracic
    i nic wiecej.

    --
    darnok

  • 6. Data: 2006-07-19 07:14:55
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > może Rutkowski ?

    Rutkowski bierze sprawy tylko proste, mocno płatne oraz rokujące na
    widowisko.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

  • 7. Data: 2006-07-19 07:34:31
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 19 lip o godzinie 09:14, na
    pl.biznes.banki,pl.biznes.wgpw,pl.pregierz, KrzysiekPP napisał(a):

    > Rutkowski bierze sprawy tylko proste, mocno płatne oraz rokujące na
    > widowisko.

    wKF: brał.
    Przecież ma zakaz przyjmowania zleceń detektywistycznych - ma kilka spraw w
    prokuratorach.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 8. Data: 2006-07-23 10:06:18
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 19 lip o godzinie 09:34, na pl.biznes.banki,pl.biznes.wgpw, Artur
    Ch. napisał(a):

    > wKF: brał.
    > Przecież ma zakaz przyjmowania zleceń detektywistycznych - ma kilka spraw w
    > prokuratorach.

    Poprawka:
    - brał nie tylko proste sprawy ale i ... wyłudzał "wziątki" ;) - właśnie
    zatrzymano go na stacji paliw w Katowicach - podejrzany jest o "przyjęcie"
    ok 2,5mln od jednego z baronów paliwowych.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany