  • 1. Data: 2006-07-19 07:52:02
    Temat: czy to dobre warunki?
    Od: "luks" <f...@i...pl>

    Witam

    Poszedlem wczoraj do PKO BP po info na temat kredytu hipotecznego na budowe
    domu, dostalem nastepujace warunki przy kwocie 100 000zl na 25 lat

    marża 1,12 +3m wibor

    czy to sa dobre warunki?

    za kazda pomocna odp z gory thx

    luk

  • 2. Data: 2006-07-19 08:02:05
    Temat: Re: czy to dobre warunki?
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "luks" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > budowe
    > domu, dostalem nastepujace warunki przy kwocie 100 000zl na 25 lat

    przy 25 latach to OK

  • 3. Data: 2006-07-19 08:09:31
    Od: "luks" <f...@i...pl>

    zapomnialem jeszcze dodac:

    prowiza od udzielenia 0,8%
    wycena nieruch. 200zl

  • 4. Data: 2006-07-19 08:12:52
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Robert Wicik <r...@M...onet.pl> wrote:
    > przy 25 latach to OK

    a ja bym jeszcze sprobowal z nowa oferta Pekao SA - maja 1% marzy dla
    wszystkich niezlaeznie od wkladu + ING BSK + Lukasa do tego sprawdzil + WBK
    :)
    Wszystkie specjalizuja sie w PLNach - a tak jak mowie - 1% daja wszystkim
    bez laski - oczywiscie trzeba psrwadzic na konkretnym przykldzie

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 5. Data: 2006-07-19 09:18:35
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > prowiza od udzielenia 0,8%
    > wycena nieruch. 200zl

    pogadaj jeszcze o obnizeniu prowizji, mysle, ze powinni zejsc do 0,5 %...

    chociaz z drugiej strony to tylko 300 zl

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2006-07-19 10:49:23
    Od: "luks" <f...@i...pl>

    wlasnie bylem w Pekao i daja faktycznie lepsze warunki
    0,5%marzy przez 2 lata potem 1% marży +3m wibor. Jedna opłata za wizyte na
    budowie, tylko prowizja deczko wieksza bo 1% od wartosci :)

  • 7. Data: 2006-07-19 11:03:44
    Od: "Victor" <b...@o...pl>

> [...]
    > budowe
    > domu, dostalem nastepujace warunki przy kwocie 100 000zl na 25 lat

    To zależy ile masz wkladu walsnego, bo jesli 60 % to to jest oferta
    standardowa (marza 1,12)
    Jesli mniej to nie jest źle

  • 8. Data: 2006-07-19 14:34:17
    Temat: Warunki kredytu hipotecznego w PLN
    Od: "Koola" <n...@s...pl>

    Dzisiaj w BOSu dostalem oferte - kredyt PLN - 100% wartosci nieruchomosci -
    120 000 zl - na 25 lat
    - pierwsze 5 lat - WIBOR 6M + 0,75%
    - po 5 latach - WIBOR 6M + 1,1%
    - prowizja przygotowawcza - 1,5 %
    - ubezpieczenie niskiego wkladu - 3,5% od 20% kwoty kredytu - (840 zl / 3
    lata)
    - wycena we wlasnym zakresie

    Czy jest szansa ze w innym banku dostane lepsza oferte? Jak narazie Mille i
    Fortis maja gorsza oferte.
    Co jest lepsze jako podstawa oprocentowania kredytu - WIBOR 6M czy WIBOR 3M?