  • 41. Data: 2002-04-15 17:01:35
    Temat: Re: Karty plaskie - bezpieczenstwo?
    Od: qubacz <q...@2...CIACHpl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Ze dysponując numerem karty mozna sfabrykowac duplikat na tyle dobry, ze
    > bankomat przelknie. A za transakcje z pinem bank nie odpowiada.

    To akurat nie ma roznicy plaska czy wypukla.

  • 42. Data: 2002-04-17 07:47:35
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Nie. W takim wypadku, kiedy masz oryginal przy tyłku reklamujesz
    > skutecznie transakcję.

    troche watpie w szybkosc i skutecznosc takiej reklamacji :)

  • 43. Data: 2002-04-17 09:08:02
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Marcin F <m...@i...pl> wrote:

    > troche watpie w szybkosc i skutecznosc takiej reklamacji :)

    A ja nie wątpię. Bank zwraca kasę od razu, a potem rozpatruje
    reklamację.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 44. Data: 2002-04-17 10:38:19
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Adam Płaszczyca wrote:

    > A ja nie wątpię. Bank zwraca kasę od razu, a potem rozpatruje
    > reklamację.

    Każdy?

    pzdr

    Tomek

  • 45. Data: 2002-04-22 10:24:04
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Tomasz Staszewski <t...@p...fm> wrote:

    > Każdy?

    Nie. Ale nie musisz miec karty z każdego banku. Wystarczy jak masz z
    odpowiedniego.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 46. Data: 2002-04-22 14:10:34
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <o...@m...oldfield.org.pl> napisał w
    wiadomości news:aa0oc4$b0c$1@news.onet.pl...
    > Nie. Ale nie musisz miec karty z każdego banku. Wystarczy jak masz z
    > odpowiedniego.

    A z polskich banków to który ??? Citi ?????

  • 47. Data: 2002-04-23 13:25:35
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    inkoguto <p...@b...pl> wrote:
    > A z polskich banków to który ??? Citi ?????

    Citi, Pekao S.A. CKC.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 48. Data: 2002-04-23 13:41:08
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > Ze dysponując numerem karty mozna sfabrykowac duplikat na tyle dobry, ze
    > bankomat przelknie. A za transakcje z pinem bank nie odpowiada.

    No bez przesady (demagogii)! Zhackować można wszystko tylko po co? (po co
    płaską jak można nie_płaską :) Nie mieszajmy w głowach przecież to nielegalne i
    nie proste.

  • 49. Data: 2002-04-23 20:53:50
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Apr 23, 2002 at 03:41:08PM +0200, b...@p...onet.pl wrote:

    > No bez przesady (demagogii)! Zhackować można wszystko tylko po co? (po co
    > płaską jak można nie_płaską :) Nie mieszajmy w głowach przecież to
    > nielegalne

    Prosze Pana, niech Pan schowa tez kozik, nie moze mnie Pan nim
    straszyc, to jest nielegalne.

    --

    --w