eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEuronet zgłupiał!! (i narobił mi kłopotów :-<) › Re: Karty - ogolnie [ bylo: Euronet zgłupiał!! (i narobił mi kłopotów :-<)]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.p
    l!niusy.onet.pl
    From: s...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karty - ogolnie [ bylo: Euronet zgłupiał!! (i narobił mi kłopotów
    :-<)]
    Date: 13 Jan 2003 17:32:14 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 25
    Message-ID: <3...@n...onet.pl>
    References: <avs5l4$4ee$1@news.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1042475534 354 192.168.240.245 (13 Jan 2003 16:32:14 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 13 Jan 2003 16:32:14 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 217.99.224.70, 213.180.130.12
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:221930
    [ ukryj nagłówki ]


    > Twoj powod odrzucenia reklamacji doprowadzil mnie do ROTFL. Ze tez firmy
    > ubezpieczeniowe na to nie wpadly ;). Nie wyplacamy odszkodowac, bo pojdziemy
    > z torbami.
    > Wydaje mi sie, ze karty platnicze funkcjonuja na tyle dlugo w Polsce, ze nie
    > nalezy juz uzalac sie nad firmami uczestniczacymi w obrocie kartowym. W
    > przypadku wadliwej obslugi transakcji zawsze ktos jest za to odpowiedzialny
    > [akceptant, centrum autoryzacyjne, wydawca, organizacja, + jeszcze kilka
    > innych firm - lacznosc, konwojowanie gotowki itp]. I wlasnie firma ktora
    > zawalila sprawe powinna poniesc konsekwencje swoich dzialan, lub ich braku
    > [np. brak gotowki w bankomacie].

    Słuchaj to, że powinno tak być jest jasne jak słońce! Ja stwierdzam
    rzeczywistość jaka panuje jeżeli chodzi o bankomaty i POS-y.
    Dodatkowo VISA International zachowuje się jak monopolista. Np.Czas
    rozpatrzenia reklamacji do 180 dni. Ja znam przypadki np. moich znajomych,
    którym bankomat nie wydał środków a reklamacja została odrzucona po 175 dniach
    oczekiwania. I nawet opdwołanie do wszystkich świętych nie pomoże. Może proces
    cywilny, chociaż wątpię, bo pojęcie sądów o zaawansowanych technologich jest
    jakie jest...

    cześć

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1