    From: "Allig8or" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karty kredytowe powodują raka i choroby serca
    Date: Wed, 10 Dec 2003 06:18:23 +0100
    Sender: a...@o...pl@ef152.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Karol <p...@k...net> polecil artykul
    "Karty kredytowe powoduja raka i choroby serca"

    No wlasnie: mam konto w mBanku, darmowa karte visa elektron
    i wirtualna karte do zakupow w internecie za 25 zl - obie
    sciagaja naleznosci online z konta. To lubie - zadnych dlugow!

    Zarabiam, mam szczescie i umiejetnosc wiazania konca z koncem.
    Wole raczej gromadzic nadwyzki niz sie zadluzac (tak, tak -
    oprocz takiej mozliwosci trzeba jeszcze miec wole!!).

    Dlaczego w ogole mialbym sobie kupowac karte kredytowa?!

    Mimochodem obserwuje od lat sklonnosci kredytowe rodakow i
    widze masy nieodpowiedzialnych konsumentow, ktorym przy kazdym
    poziomie tzw. wyksztalcenia wyraznie brakuje podstawowej wiedzy
    z zakresu "zdroworozsadkowej ekonomii gospodarstwa domowego".

    Ale zamiast ostrzezen na kazdej umowie o kredyt bylbym raczej
    zwolennikiem kampanii edukacyjnej w ogole w dziedzinie finansow
    osobistych, zwlaszcza gdzies na poziomie konca podstawowki.

    --
    Pozdrawiam - Alli