  • Data: 2003-12-11 07:48:26
    Temat: Re: Karty kredytowe powoduja raka i choroby serca
    Od: "m@ciek" <g...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak juz napisal "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl>,
    > korzystanie z KK zamiast obciazania wlasnego konta biezacego
    > dopiero przy srednich wydatkach ok. 100 PLN dziennie pozwala
    > pozostawic na koncie saldo wyzsze srednio o 1500 PLN.
    > Od tego dostane 4%, pomijam juz Belke, wychodzi mi 60 PLN.
    > W sam raz wystarczy na roczna cene karty kredytowej.

    Nie zapominajmy o sytuacji kiedy kk powoduje, ze nie schodzisz na "-" i wtedy
    już nie 4% lokaty, ale przynajmniej 12% odnawialnego. Ja mam taką sytuację i
    karta mi się już zwróciła.

    > A ponadto, do wydatkow z KK zwykle nie naleza typowe stale oplaty.
    > Wlasciwie, to dla kogo zatem sa karty kredytowe?!!

    jak wszystko, dla ludzi. Trzeba tylko umieć z nich korzystać (bynajmniej nie
    chodzi tu o aspekt techniczny :) ).

    pozdrawiam,
    m@ciek