  • Data: 2003-12-21 00:33:46
    Temat: Re: Karty kredytowe powodują raka i choroby serca
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego w ogole mialbym sobie kupowac karte kredytowa?!
    >
    > Mimochodem obserwuje od lat sklonnosci kredytowe rodakow i
    > widze masy nieodpowiedzialnych konsumentow, ktorym przy kazdym
    > poziomie tzw. wyksztalcenia wyraznie brakuje podstawowej wiedzy
    > z zakresu "zdroworozsadkowej ekonomii gospodarstwa domowego".

    Proponuję nie generalizować!
    Korzystam świadomie z KK i mi się to opłaca. Co powiesz na taki przykład -
    często jeżdżę w delegacje służbowe, nie zawsze mam możliwość/czas wzięcia
    zaliczki lub szybkiego rozliczenia kosztów. Stosując Twoją metodę
    nierozliczone wydatki musiał bym finansować z własnej kieszeni. A tak mam
    spokój, bo o ile jest możliwość płacenia kartą mam od 2 do 6 tygodni
    darmowego kredytu w KK.
    KK dostałem za free &#8211; BZWBK Idea Profit. Dodatkowo jeśli mi się żoneczka
    rozpędzi z gadulstwem przez komórę, to wymieniam punkty na minuty i jestem
    kolejne parę dyszek do przodu. Kwestię wygody użytkowania pomijam, bo jak
    rozumem porównujemy KK do VE. Oczywiście całość zadłużenia spłacam w terminie.

    Jeśli do tej pory nie zdarzyło Ci się mieć okresowych wahnięć płynności
    finansowej, to tylko mogę pogratulować zarobków lub talentu do zarządzania
    finansami. Zdarzają się jednak takie sytuacje, gdy zadłużenie nie wynika z
    tępego pędu konsumpcyjnego. Zakup lub remont mieszkania/domu może nauczyć
    pokory nawet najlepszego planistę ... :^)

    Miłego dnia
    Tomek