  • 11. Data: 2003-10-02 08:32:35
    Temat: Re: Karta w CITI
    Od: "Borys" <t...@N...gazeta.pl>

    Witaj

    > ygreko <y...@n...space.pl> napisał(a):

    > osobiscie po ponad roku uzywania ichniejszej karty kredytowej
    > CALKOWICIE ODRADZAM KOMUKOLWIEK KORZYSTANIE Z KARTY KREDYTOWEJ CITIBANK, BO
    > W ZASADZIE NIE MOZNA NAZWAC ICH ZLODZIEJAMI, ALE ODSETKI ZA EW. SKORZYSTANIE
    > Z KREDYTU NA KARCIE WSZEDZIE INDZIEJ SA DUZO NIZSZE, a prestiz z posiadania
    > karty z napisem citibank nijak sie nie ma do haraczu im placonego

    > zmieniam bank, zmieniam karte, jestem szczesliwy z tego powodu

    Pewnie Twoja pensja poszla w dol, lub straciles prace, rozumiem i szanuje
    Twoj wybor, bardzo sluszny moim zdaniem. Musisz sporadycznie uzywac karty,
    skoro nie widzisz jej zalet.

    Bo widzisz, z karty kredytowej trzeba umiec kozystac,
    jesli uwazasz, ze jest tak "zlym" produktem, to napisz prosze konkretnie co
    widzisz w niej zlego ?
    Tylko prosze, bez CapsLocka, mam okulary, ale widze dobrze i male literki.

    Haracz ? He he, dobre sobie.
    Jednak to prawda z tym "pieniactwem" w Polsce.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Borys,

  • 12. Data: 2003-10-02 17:03:14
    Od: "Lewarek" <W...@h...com>

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message

    BO
    SKORZYSTANIE

    > Bledem bylo zalozenie, ze posiadanie karty z takim napisem (czy
    > jakimkolwiek) podnosi/oznacza prestiz.

    Ha, ha. Ta karta dziala swietnie, ale jesli ktos bierze karte City to
    absolutnie nie pod katem brania na niej kredytu. To chyba ostatnia karta,
    ktora sie do tego nadaje. Po prostu swietna karta do robienia platnosci z
    calkowita, miesieczna splata.

  • 13. Data: 2003-10-03 06:25:44
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Dokladnie jest tak jak napisales. Mam karte Citi od 4,5 lat i nie
    narzekam.Trzeba po prostu umiec zarzadzac swoimi wydatkami i dochodami a nie
    bedzie sie mialo problemu. A jak ktos chce zaciagac kredyt to niesluzy do
    tego karta kredytowa tylko inny produkt bankowy: linia kredytowa. Wiedza to
    potega.

  • 14. Data: 2003-10-03 08:16:48
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ygreko <y...@n...space.pl> wrote:
    > ku ogolnej informacji podaje tutaj numer tej BEZPLATNEJ linii citiphone:
    > 0-800 224653

    Już dawno nieaktualny.

> [...]
    > Z KREDYTU NA KARCIE WSZEDZIE INDZIEJ SA DUZO NIZSZE, a prestiz z posiadania
    > karty z napisem citibank nijak sie nie ma do haraczu im placonego

    Wiesz, kresyt na karcie to zabawa dla mało rozgarniętych. Normalni
    ludzie kredytu na KK nie uzywają.

    > zmieniam bank, zmieniam karte, jestem szczesliwy z tego powodu
    Przestaniesz kiedy zdarzy Ci się pierwsza lewa transakcja. PO pół roku
    bank byc może Ci odda pieniądze.

    --
    ___________ (R)

  • 15. Data: 2003-10-03 08:18:11
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Smaug <s...@s...art.pl> wrote:

    > : Telefonicznie. Zadzwoń i powiedz w czym rzecz.
    > : Jak nie będą chcieli gadać, to przenieś kartę do innego banku. Ale jak
    > : Cię znam, to jesteś dobry klient :)

    > ale czy CITI tak o mnie mysli ??

    Jeśli nie zalegasz ze spłatami kwot minimalnych, masz przyzwoite obroty,
    to CI lubią )

    --
    ___________ (R)

  • 16. Data: 2003-10-03 08:44:18
    Od: Adam Kubicki <v...@i...pl>

    Wiadomość napisana przez: Adam Płaszczyca:

    > Jeśli nie zalegasz ze spłatami kwot minimalnych, masz przyzwoite obroty,
    > to CI lubią )

    Troche inny temat, ale tez karta Citi.
    Dostalem Citi MasterCard w "promocji" - pierwszy rok gratis, nastepne
    35PLN/rok (normalnie chyba 80PLN/rok). Dostal ktos taki pakiet?
    Wyglada ciekawie, tyle ze Citi ma kiepskie kursy do rozliczania wydatkow
    za granica, a w Polsce druga karta tego samego banku chyba nie ma
    wiekszego sensu.
    Jesli sie zdecyduje powinienem odeslac podpisany papier w zalaczonej
    kopercie.
    Dostal ktos taka karte z Citi?
    Jakies zdanie na ten temat?

    Pozdrawiam,

    Adam

  • 17. Data: 2003-10-03 09:01:50
    Od: "°" <n...@m...emila>

    Użytkownik "Adam Kubicki" <v...@i...pl>

    > Dostal ktos taka karte z Citi?
    > Jakies zdanie na ten temat?

    Ja dostalem taki pakiet z MasterCard Silver,
    tez przez rok za darmo ale pozniej troszke taniej
    niz Tobie oferuja te karte.
    Zaktywuje ja sobie, poniewaz trawialem
    na takie miejsca, w ktorych nie honorowano
    Visa tylko inne min. Master :(
    Podobno w UE dominuje Master (nie wiem czy to prawda).

    pzdr

  • 18. Data: 2003-10-03 09:19:16
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> writes:

    > Wiesz, kresyt na karcie to zabawa dla mało rozgarniętych. Normalni
    > ludzie kredytu na KK nie uzywają.

    Scislej - splacaja caly kredyt w ciagu tych 21-52 dni...

    MJ

  • 19. Data: 2003-10-04 00:12:04
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > Dostalem Citi MasterCard w "promocji" - pierwszy rok gratis, nastepne
    > 35PLN/rok (normalnie chyba 80PLN/rok). Dostal ktos taki pakiet?

    Jakiś rok temu zaproponowali mi MC ze stałą opłatą roczną: 30 PLN

    > Wyglada ciekawie, tyle ze Citi ma kiepskie kursy do rozliczania wydatkow
    > za granica, a w Polsce druga karta tego samego banku > chyba nie ma
    wiekszego sensu.

    Jest jednak dość interesująca ze względu na 'hybrydowy' sposób rozliczania
    za granicą; w stefie Euro - przez euro, reszta świata - przez USD.

    Pozdrawiam
    Piotrek