  • 11. Data: 2009-06-23 09:46:55
    Temat: Re: Karta samochodowa Alior Banku
    Od: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Końrad(o)" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h1q85l$15td$1@opal.icpnet.pl...

    >> Słabo. Tutaj jest 3% za paliwo :
    >> http://www.gemoneybank.pl/pl/klienci_indywidualni/ka
    rty_kredytowe/karta_Gold.html

    oferta jest ciekawa, jeśli połaczyć opłaty z najtańszych stacji (neste), z
    ich promocjami i do tego jeszcze z 3% zwrotu z karty gemoney...

    czy dla nich auto-gaz (lpg) to też paliwo? czy tylko płyny (95/98, diesel)?

  • 12. Data: 2009-06-23 09:51:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Końrad(o) pisze:
    > czy dla nich auto-gaz (lpg) to też paliwo?
    >
    > czy tylko płyny (95/98, diesel)?

    Wydaje mi się, ze GE Mony zwraca 3% od zakupów na stacji czyli jak
    kupisz tam piwo albo hot doga to też masz 3% zwrotu.

    "Bank zwróci na rachunek Twojej karty 3% wartości transakcji wykonanych
    kartą na stacjach paliw na całym świecie. "

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2009-06-23 10:31:03
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 23 Cze, 11:46, "Końrad\(o\)" <n...@o...pl> wrote:

    > czy dla nich auto-gaz (lpg) to też paliwo? czy tylko płyny (95/98, diesel)?

    Mam autokarte z GE Money. Zwrot jest za wszystko, za co placisz na
    stacji: paliwo, myjnia, gazety, kawa itd.
    --
    pozdr.
    ls

  • 14. Data: 2009-06-23 12:44:49
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    MarcinF wrote:
> [...]
    y_kredytowe/karta_kredytowa_samochodowa

    > ciekawe czy dziala ze stacjami neste i laczy sie z ich promocjami (-5gr
    > za platnosc karta) ?

    Dziala i sie laczy - jak kazda inna karta.

  • 15. Data: 2009-06-23 14:05:18
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    Końrad(o) pisze:
    > Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości

    rty_kredytowe/karta_Gold.html

    > czy dla nich auto-gaz (lpg) to też paliwo?
    >
    > czy tylko płyny (95/98, diesel)?

    Gaz też jest paliwem, w dodatku, zarówno ciecz jak i gaz to płyny :)

    NMSP

  • 16. Data: 2009-06-23 19:40:55
    Od: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl>

> [...]
    > "Bank zwróci na rachunek Twojej karty 3% wartości transakcji wykonanych
    > kartą na stacjach paliw na całym świecie. "

    racja. nawet pokusiło: zaglądałem do toip... niestety droga karta,
    190pln/rok.

    albo równie trudne: wykręcić 5000pln/3mce.

  • 17. Data: 2009-06-23 19:41:52
    Od: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl>

    Użytkownik "ls" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >Mam autokarte z GE Money. Zwrot jest za wszystko, za co placisz na
    stacji: paliwo, myjnia, gazety, kawa itd.

    gdy wyrabiałeś: promowali np. wydaniem za darmo? bo 190pln za kartę na rok
    zniechęca...

  • 18. Data: 2009-06-24 05:34:30
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 23 Cze, 21:41, "Końrad\(o\)" <n...@o...pl> wrote:

    > gdy wyrabiałeś: promowali np. wydaniem za darmo? bo 190pln za kartę na rok
    > zniechęca...

    Mam srebrna autokarte (2.5% zwrotu) - tam nie ma oplat za wydanie.
    Jest natomiast oplata roczna, ale licze na to, ze zdaze zrezygnowac,
    zanim ja nalicza ;)
    --
    pozdr.
    ls

  • 19. Data: 2009-06-24 08:55:44
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Thomas pisze:
    > Nawet nie dali newsa na stronie głównej i nikt też nic nie pisze:
    > http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/kart
    y_kredytowe/karta_kredytowa_samochodowa

    Widzieliście jak ona wygląda ? Tragedia, IMO.

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2009-06-24 11:22:36
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > Widzieliście jak ona wygląda ? Tragedia, IMO.

    Prawdopodobnie w liceach może bić rekordy popularności.