  • 1. Data: 2009-06-22 15:55:41
    Temat: E-banki a operacje i płatności nocą
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    W którym banku można po 24:00 spokojnie robić przelewy,zalogować
    się,sprawdzić operacje dnia,płacić kartą na stacji itd. Wiem że brzmi to
    banalnie ale po wielu wpadkach lukasbanku pod tym względem i wstydu jaki
    człowiek zaliczy np. na stacji, w sklepie itd. O nie działającym
    systemie internetowym który między 00:00 a 4:00 codziennie coś przelicza
    lub ma konserwacje nie wspomnę,

    Teraz pytanie ile banków ma taką sytuacje nocą ?
    Czy może ktoś korzysta vw banku bo jest to na chwile obecną mój faworyt.

    Max

  • 2. Data: 2009-06-22 16:55:17
    Temat: Re: E-banki a operacje i płatności nocą
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "MM" <m...@p...change.hand> napisał w wiadomości
    >W którym banku można po 24:00 spokojnie robić przelewy,zalogować
    >się,sprawdzić operacje dnia,płacić kartą na stacji itd. Wiem że brzmi to

    W tej branży najbardziej niezawodne jest BRE. Z Rajfim, BPH, ING i Mille też
    nigdy nie miałem tego rodzaju negatywnych przejść.

  • 3. Data: 2009-06-22 18:42:54
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    >
    > W tej branży najbardziej niezawodne jest BRE. Z Rajfim, BPH, ING i Mille
    > też nigdy nie miałem tego rodzaju negatywnych przejść.

    W mBanku czesto wylaczaja system i paltnowsci z soboty na niedziele, gdy
    robia jakies prace. Do tego dochodza wylacznia zwiazane z BZWBK.

    Na kontach walutowych po 20-ej nie mozna robic przelewow.

    Jedyna recepta, jesli chodzi o platnosci karta, jest miec zapasowa KK
    innego banku.

    Co do BPH to mam sprzed ponad roku wspomnienia takie, ze po 22-ej
    podstawiaja dane archiwalne, a nie z osttniego dnia - sa wtedy
    nieprawidlowe salda, nie widac ostatnich transakcji. Moze juz zmienili?

  • 4. Data: 2009-06-22 18:45:47
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message

    > Jedyna recepta, jesli chodzi o platnosci karta, jest miec zapasowa KK
    > innego banku.

    A nie wystarczy karta, ktora umozliwia skorzystanie ze STIPa?

    MK

  • 5. Data: 2009-06-22 18:58:53
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    MK pisze:

    > A nie wystarczy karta, ktora umozliwia skorzystanie ze STIPa?

    Druga karta właśnie mnie ratuje w ten sposób, jednak dlaczego mam płacić
    rocznie specjalnie za prace w systemie mojego banku.

    Max