  • 1. Data: 2006-03-01 17:29:29
    Temat: Karta przedpłacona za granicę ?
    Od: "LEH" <i7i7@@@op.pl>

    Czy jakiś Bank w PL wydaje taka kartę w Euro lub $$ aby można było
    korzystać z niej za granicą ??

    pozdr
    Leh

  • 2. Data: 2006-03-01 18:57:55
    Temat: Re: Karta przedpłacona za granicę ?
    Od: "LongeR" <L...@f...net>

    > Czy jakiś Bank w PL wydaje taka kartę w Euro lub $$ aby można było
    > korzystać z niej za granicą ??
    >
    > pozdr
    > Leh

    Nie dlatego że one działają w systemie POLCARD oblugiwanym w Polsce

  • 3. Data: 2006-03-01 19:46:59
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    LongeR napisał(a):

    > Nie dlatego że one działają w systemie POLCARD oblugiwanym w Polsce

    Że jak?
    Takie karty dostaniesz np. w ING

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 4. Data: 2006-03-01 19:51:29
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Marcin Lubojański napisał(a):
    > Takie karty dostaniesz np. w ING

    W euro lub $?

    M.

  • 5. Data: 2006-03-01 19:53:30
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Maciej Bebenek napisał(a):
> [...]

    Heh. Nie doczytałem. Ale jeżeli przedpłacona tzn że nie będzie na niej
    raczej dużych obrotów, więc może wystarczy rozliczana w euro?

  • 6. Data: 2006-03-01 21:19:55
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Marcin Lubojański napisał(a) w wiadomości: ...

    >Heh. Nie doczytałem. Ale jeżeli przedpłacona tzn że nie będzie na niej
    >raczej dużych obrotów, więc może wystarczy rozliczana w euro?

    W dolarach, ale chyba trochę formalności trzeba i nie za darmo.
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni4s2.xml?/lang=PL
    /901169-933129-01214

    Arek

  • 7. Data: 2006-03-02 05:01:42
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Arek wrote:

    > W dolarach, ale chyba trochę formalności trzeba i nie za darmo.
    > http://www.pekao.com.pl/indywidualni4s2.xml?/lang=PL
    /901169-933129-01214

    Formalności nie za dużo. Działa bez problemu.