  • 1. Data: 2006-03-01 14:08:17
    Temat: Multibank - nowa strona glowna
    Od: "Andrzej Baranowski" <i...@p...onet.pl>

    Multibank ma nowa strone glowna. Mam nadzieje, ze nie bylo jeszcze o tym na
    p.b.b - przynajmniej przed godzina 12 byla jeszcze stara wersja.
    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2006-03-01 14:30:09
    Temat: Re: Multibank - nowa strona glowna
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    > Multibank ma nowa strone glowna. Mam nadzieje, ze nie bylo jeszcze o tym
    > na p.b.b - przynajmniej przed godzina 12 byla jeszcze stara wersja.

    mBank też.
    MM

  • 3. Data: 2006-03-01 14:50:15
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Andrzej Baranowski <i...@p...onet.pl> wrote:

    > Multibank ma nowa strone glowna. Mam nadzieje, ze nie bylo jeszcze o tym na
    > p.b.b - przynajmniej przed godzina 12 byla jeszcze stara wersja.

    Swoja droga - IMHO taka sobie.
    Kolorystyka a'la wczesne wersje www.gazeta.pl :-)
    Do tego po wylogowaniu z transakcyjnego zabraklo strony :-)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2006-03-01 20:49:04
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Mar 2006 14:50:15 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    napisała:
    [...]
    > Swoja droga - IMHO taka sobie.
    > Kolorystyka a'la wczesne wersje www.gazeta.pl :-)
    > Do tego po wylogowaniu z transakcyjnego zabraklo strony :-)
    Mi układ obecnej chyba się bardziej podoba, ale PO CO TEN FLASH ?
    KJ

    yo-yo, n.:
    Something that is occasionally up but normally down.
    (see also Computer).