  • 1. Data: 2008-10-13 09:07:06
    Temat: Re: Karta płatnicza U.K. jak przesłać ?
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    pon, 13 paź 2008 o 11:54 GMT, colnet napisał(a):

    > Mam konto debetowe w U.K. w banku Barclays i takąż kartę. Tam
    > wszystkie płatnośći są na PIN, a w Polsce baaaaaardzo dużo na podpis -
    > żeby zamówić nową kartę wystarczy zadzwonić i Bank Barclays wyśle mi
    > na adres gdzie mieszkam w U.K. Z tego adresu mam zaufanego człowieka
    > ktory wyśle mi do Polski gdzie jestem na urlopie, a kartę w wyniku
    > utraty musiałem zablokować. Moje pytanie : Jak tą kartę wysłać tak żeby
    > nie wpadła w ręce "uczciwego" listonosza ?

    a w jaki sposob banki wysylaja karty do swoich klientow? (pytanie
    retoryczne)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 12:34:52 up 7 days, 19:45, 3 users, ]

  • 3. Data: 2008-10-13 10:58:07
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Brzezi schrieb:

    > a w jaki sposob banki wysylaja karty do swoich klientow? (pytanie
    > retoryczne)

    Poczta.
    Roznica taka, ze ta wyslana przez bank najprawdopodobniej wymagac bedzie
    aktywacji gdzies w internecie / przez telefon.

    Jak rozumiem, karta "w Anglii" jest juz aktywna.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 4. Data: 2008-10-13 11:13:01
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Poczta.
    > Roznica taka, ze ta wyslana przez bank najprawdopodobniej wymagac bedzie
    > aktywacji gdzies w internecie / przez telefon.
    >
    > Jak rozumiem, karta "w Anglii" jest juz aktywna.

    jeżeli bank wyśle nieaktywną kartę to niech znajomy ją ładnie zapakuje
    i prześle do Polski, tutaj aktywujesz i możesz korzystać ;-)
    aktywnej lepiej nie wysyłaj (najlepiej przekazać przez kogoś)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-10-13 14:19:21
    Od: colnet <u...@w...pl>

    Brzezi napisał(a):
    [..]
    > a w jaki sposob banki wysylaja karty do swoich klientow? (pytanie
    > retoryczne)

    Przesyłają normalnie - przez pocztę - tyle tytlko ze Anglia to nie jest
    katolicki kraj w którym to można dobrze nakraść i potem wyzerować sobie
    sumienie przez zabieg nazywany w Polsce : spowiedzią .....

  • 6. Data: 2008-10-15 07:17:00
    Od: "Sir_Robak" <sir_robak_plissno@ło2.pl>

> [...]
    > utraty musiałem zablokować. Moje pytanie : Jak tą kartę wysłać tak żeby
    > nie wpadła w ręce "uczciwego" listonosza ?

    Zaufany wysyła listem poleconym z podaną warością. Dzięki temu prostemu i
    taniemu zabiegowi list dostaje swój unikatowy nr i można go (znaczy sie
    poczta bo nie TY) wyśledzić ewentualnie jeśli podejdziesz i miło
    porozmawiasz z Panią w informacji ;)

    Robak

  • 7. Data: 2008-10-21 08:19:12
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Dobre ;-))

    U Anglikó moralność wygląda inaczej: najpierw nakraść z całego świata, a później
    spod nosa mruczeć "My (klasa wyższa) mamy
    obowiązki wobec społeczeństwa, szczegónie tu w Izbie Lordów"...
    JaC

    -----