  • 11. Data: 2003-11-05 18:13:02
    Temat: Re: Karta płaska, karta tłoczona i żelazko
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    niektorzy mowia na zelazko wozek:) a wogole jeszcze sie ten sprzet uzywa,
    poza taksowkami?:)

  • 12. Data: 2003-11-05 18:54:19
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "rena"
    > niektorzy mowia na zelazko wozek:) a wogole jeszcze sie ten sprzet uzywa,
    > poza taksowkami?:)

    pare lat temu jak wyjechałem z Vingiem to rezydentka pobierajac oplate za
    wycieczki fakultatywne radzila sobie przy pomocy ołówka i blatu stolika
    - wystarczyły formularze samokopiujące i żadnego żelazka nie nosiła - i to
    pewnie jest tak do dziś.
    *** blad ***

  • 13. Data: 2003-11-05 19:03:47
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    > niektorzy mowia na zelazko wozek:) a wogole jeszcze sie ten sprzet uzywa,
    > poza taksowkami?:)

    Na dworcach PKP mozna często to spotkac.
    Do niedawna było w Gorzowie Wlkp. takie miłe żelazko, z którego obsługa,
    pani miała zawsze problemy :))
    Ale niestety od jakiegoś czasu jest terminal PeKaO S.A. i są problemy z
    płatnościa kartą... Znaczy się kartą można płacić tylko w okienku numer 3, a
    ono czasami bywa nieczynne i można się zdziwić.... W pobliżu dworca nie ma
    żadnego bankomatu :-(

    Leszek Kowalski
    http://www.ostbahn.net

  • 14. Data: 2003-11-06 18:11:06
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Podobno wciąż dość często używa się tego w Grecji (zacofanie), przez co mogą
    być tam problemy z kartami płaskimi.

  • 15. Data: 2003-11-07 14:08:05
    Od: Przemysław Kowalik <p...@u...com.pl>

    "Paweł Nyczaj" wrote:

    > Podobno wciąż dość często używa się tego w Grecji (zacofanie), przez co mogą
    > być tam problemy z kartami płaskimi.
    >
    > Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

    A niektórzy hebel ;-)

    Ja w lecie 00 płaciłem kilkakrotnie na żelazku we Włoszech. W zeszłym
    roku mój brat był w Chorwacji z kartą płaską i nie mógł nigdzie
    zapłacić.

    Mogę jeszcze dodać, że ja ostatni raz na heblu zapłaciłem w styczniu '01
    (za zestaw POP u dilera Idei w centrum Lublina). Jak kupowałem tamże
    kolejnego zestawa w grudniu '01 to mieli już POSa. AFAIK w Lublinie są
    jeszcze ze 2 punkty z żelazkami CKC Żubra (stan sprzed jakichś 2
    miesięcy) - księgarnioantykwariat na rynku i stoisko z biżuterią w
    Pałacu Parysów.

    Przemek

  • 16. Data: 2003-11-07 14:46:28
    Od: Boban <t...@p...onet.pl>

    rena napisał(a):

    > niektorzy mowia na zelazko wozek:) a wogole jeszcze sie ten sprzet uzywa,
    > poza taksowkami?:)

    Np w Hong Kongu

  • 17. Data: 2003-11-07 14:57:30
    Od: Łukasz Stawicki <g...@i...pl>

    Użytkownik Paweł Nyczaj napisał:

    > Podobno wciąż dość często używa się tego w Grecji (zacofanie), przez co mogą
    > być tam problemy z kartami płaskimi.

    eeeee przesada
    3 lata temu (fakt że w okolicy uczęszczanej turystycznie) nie było
    najmniejszego problemu - bankomatów i POSów od metra.

    Za to 5 lat temu we Włoszech ... hihihi.
    Podaję kobietce kartę płaską a ona cap za żelazko i chce jechać po
    karcie. Wyglądała jakby pierwszy raz widziała kartę 'solo electronica'.

    Łukasz