  • 1. Data: 2005-05-21 13:17:47
    Temat: Re: Karta kredytowa z podglądem przez WAP
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Istnieją wydawane u nas karty kredytowe, których rachunek można
    > podglądać przez WAP? Dobrze by było, jakby dało się w razie czego
    > zrobić przelew z rachunku karty. Chodzi o kartę Mastercard, tak więc
    > grono banków się zawęża.

    A czemu MC - przez Euro Visa rozliczana nie wystarczy?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-05-21 13:17:59
    Temat: Karta kredytowa z podglądem przez WAP
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

  • 3. Data: 2005-05-21 13:52:57
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Sławomir Szyszło napisał(a):

> [...]
    > WAP? Dobrze by było, jakby dało się w razie czego zrobić przelew z rachunku
    > karty. Chodzi o kartę Mastercard, tak więc grono banków się zawęża.

    BPH

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 4. Data: 2005-05-21 13:57:14
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 May 2005 15:17:47 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wklepał(-a):

    >A czemu MC - przez Euro Visa rozliczana nie wystarczy?

    Żeby mieć kartę innego systemu niż Visa.

    Znalazłem, że BZWBK udostępnia podgląd przez WAP. Wie ktoś może, jak to wygląda
    w ING, BPH, Raiffeisen, Lukas itd.?

  • 5. Data: 2005-05-21 19:24:42
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

> [...]

    > przez WAP? Dobrze by było, jakby dało się w razie czego zrobić przelew z
    > rachunku karty. Chodzi o kartę Mastercard, tak więc grono banków się

    A Multi ?

  • 6. Data: 2005-05-21 19:25:10
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    mm <j...@c...barg.sv> wrote:

    > A Multi ?

    aaa MC :)

  • 7. Data: 2005-05-21 19:27:19
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Znalazłem, że BZWBK udostępnia podgląd przez WAP. Wie ktoś może, jak to
    > wygląda w ING, BPH, Raiffeisen, Lukas itd.?

    w bph jest wap. ale oni maja beznadziejny inet (dane z duuużym opóźnieniem),
    wiec wap'u nawet nie testowalem :)

  • 8. Data: 2005-05-21 19:52:35
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Właśnie doczytałem, że chcą 3 zł za dostęp internetowy. No i "kara" za
    > niewykonanie 4 transakcji bezgotówkowych w miesiacu. I potem czytamy
    > w gazetach "Bank BPH zanotował przyrost wpływów z prowizji o X
    > procent". ;)

    kara to chyba dotyczy debetowki, a nie KK?

    > Aha - czy w PKO BP jest podgląd rachunku karty przez net, czy to na
    > razie marzenie ściętej głowy?

    marzenie :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 9. Data: 2005-05-21 19:54:45
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 May 2005 21:27:19 +0200, "mm" <j...@c...barg.sv> wklepał(-a):

> [...]

    niewykonanie 4 transakcji bezgotówkowych w miesiacu. I potem czytamy w gazetach
    "Bank BPH zanotował przyrost wpływów z prowizji o X procent". ;)

    W Raifim mają nieciekawy regulamin i dość drogo; dziwi mnie poza tym, że karta
    MC National Geographic nie ma zniżki dla członków stowarzyszenia NG (za wydanie
    karty). ING podobnie (regulamin).

  • 10. Data: 2005-05-21 20:10:53
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 May 2005 21:52:35 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wklepał(-a):

    >kara to chyba dotyczy debetowki, a nie KK?

    Z TOiP dot. KK:
    "Uwaga: W przypadku braku wykonania przez posiadacza/ użytkownika karty i nie
    rozliczenia przez Bank minimum 4 transakcji bezgotówkowych w poprzednim miesiącu
    kalendarzowym dowolną posiadaną kartą, dodatkowo pobierana jest opłata w
    wysokości 2,50 zł."