  • 1. Data: 2005-07-21 18:45:52
    Temat: Karta kredytowa z MB
    Od: "Helmar" <m...@p...fm>

    Mam kartę kredytową z MultiBanku z określonym limitem. Większość gotówki z
    tej karty wyciągałam z bankomatu. Teraz bankomat mi mówi że nie mam tyle
    pieniędzy żeby wypłacić a jak sprawdzam saldo to mam do wykorzystania
    jeszcze połowe dostępnego limitu. Udałam się do placówki MB z zapytaniem, a
    oni mi odpowiedzieli że połowe moge wypłacić z bankomatu a drugą połową mam
    płacić za zakupy.

    Jak inaczej mogę wyciągnąć pieniądze z tej karty ( prócz zakupów ), żeby
    mieć gotówkę w portfelu??

    Z poważaniem;
    Anna

  • 2. Data: 2005-07-21 18:48:37
    Temat: Re: Karta kredytowa z MB
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Helmar <m...@p...fm> wrote:

    > Jak inaczej mogę wyciągnąć pieniądze z tej karty ( prócz zakupów ), żeby
    > mieć gotówkę w portfelu??

    Zawsze mnie zastanawiało dlaczego ludzie wyciągają gotówkę z karty
    kredytowej, zamiast iść po zwyczajną linię kredytową w rachunku. Przecież to
    się nijak nie opłaca, wymagania pewnie podobne (finansowe).

    BTW: Rozdwojenie jaźni?

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 3. Data: 2005-07-21 18:58:32
    Od: "Helmar" <m...@p...fm>

    Starałam się w MB o odnawialkę ale usłyszałam że z PIT-5L za czerwiec z
    dochodem 15000 mogę się ubiegać o kredyt dopiero w listopadzie.
    Zaproponowali kartę więc skorzystałam, tylko co teraz jak nie moge z niej
    kasy wyciągnąć??

  • 4. Data: 2005-07-21 18:59:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Helmar napisał(a):
> [...]
    > oni mi odpowiedzieli że połowe moge wypłacić z bankomatu a drugą połową mam

    Bo tal to dziala (widac to nawet w serwisie online Multi).

    > Jak inaczej mogę wyciągnąć pieniądze z tej karty ( prócz zakupów ), żeby
    > mieć gotówkę w portfelu??

    Stan przy kasie w jakims markecie (Saturn, MM) i lap ludzi co kupuja cos
    drozszego (TV, pralka, lodowka). Zaplac karta i wez od nich gotowke.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-07-21 19:00:31
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Zawsze mnie zastanawiało dlaczego ludzie wyciągają gotówkę z karty
    > kredytowej, zamiast iść po zwyczajną linię kredytową w rachunku. Przecież to
    > się nijak nie opłaca, wymagania pewnie podobne (finansowe).

    Jesli ktos nie wie po co mu KK, a mimo to ja bierze to pozniej bank go
    "kroi na gruba kase".

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2005-07-21 19:07:09
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:dboral$t4g$1@atlantis.news.tpi.pl grupowicz Mithos napisał:

    > Stan przy kasie w jakims markecie (Saturn, MM) i lap ludzi co kupuja cos
    > drozszego (TV, pralka, lodowka). Zaplac karta i wez od nich gotowke.

    Ty byś się zgodził na takie coś? By "intencjonodawcy" pomysłu tak przy kasie
    dać forsę ?
    A może on ciekaw jest równiez, jak wygląda twój portfel po takich zakupach.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 7. Data: 2005-07-21 19:11:25
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Helmar <m...@p...fm> wrote:

    > Zaproponowali kartę więc skorzystałam, tylko co teraz jak nie moge z niej
    > kasy wyciągnąć??

    No jakby to powiedzieć... Karta kredytowa nie służy jako linia kredytowa?

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 8. Data: 2005-07-21 19:48:43
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Helmar" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Jak inaczej mogę wyciągnąć pieniądze z tej karty ( prócz zakupów ), żeby
    > mieć gotówkę w portfelu??

    anno - marcinie - a wiesz ile placisz za ten kredyt ? jestem pewny ze przy
    zarobkach 15ooo zl miesiecznie - dostaniesz kredyt gotowkowy w dowolnym
    banku - z oprocentowaniem o 2/3 nizszym

  • 9. Data: 2005-07-21 19:52:38
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    August napisał(a):

    > Ty byś się zgodził na takie coś? By "intencjonodawcy" pomysłu tak przy kasie
    > dać forsę ?
    > A może on ciekaw jest równiez, jak wygląda twój portfel po takich zakupach.

    Nie robie takich numerow. Ale niektorzy robia (nawet pisali tu kiedys na
    grupe).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 10. Data: 2005-07-21 19:55:01
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Zawsze mnie zastanawiało dlaczego ludzie wyci?gaj? gotówkę z karty
    >kredytowej, zamiast i?ć po zwyczajn? linię kredytow? w rachunku. Przecież to
    >się nijak nie opłaca, wymagania pewnie podobne (finansowe).

    Jako student karte moge dostac na legitymacje z uniwerku, a na linie
    wymagana jest legitymacja od pracodawcy...

    Pzdr.
    Lack