  • 1. Data: 2005-07-21 19:25:16
    Temat: mLipa - mBank samowolnie zmienia nazwe firmy na przelewach firmowych
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    Jak uwazacie:
    Czy mBank moze samowolnie zmienic nazwe firmy pokazywana na przelewach?
    Czy zakladajac firme (wpisujac do ewidencji dzialanosci) powinno sie
    sprawdzac czy nazwa jest kompatybilna z mBankiem?

    Sytuacja wyglada tak ze firma nazywa sie:
    Wielobranzowe przedsiebiorstwo handlowo produkcyjno uslugowe i dalej
    wlasciwa nazwa 12 znakow.
    Wszyscy jakos zakumali ze jak sie nie miesci wystarczy wpisac W.P.H.P.U. +
    nazwa (czyli tzw nazwa skrocona) a mBank niestety nie.
    W polu wlasciel rachunku mamy pelna nazwe ale zjedzona spacje pomiedzy
    "usługowe" a nazwa firmy
    W przelewach wlasciwa nazwa firmy jest obcieta o polowe.
    Dzwonie do mBanku zeby wyjasnili a pan mi piertentego ze samowolnie nie moga
    zmieniac nazwy firmy i musi byc zgodna z wpisem do ewidencji (ciekawe bo
    firma na pelna i skrocona nazwe) ale niestety sami te nazwe zmieniaja przez
    obciecie.
    Czyli nie moga zmienic nazwy ale mogą - znaczy sie nie mogą jak ja rządam
    innego zapisu a mogą jak im sie cos tam ubzdura.
    Malo tego pan z mSyfu zaczyna mi prawic o tym ze pole za krotkie bo jakies
    tam szyfrowanie itd ......

    Moj wniosek .....
    mBank jest gorszy od telekompromitacji polskiej jezeli chodzi o dogadywanie
    sie z klientem i wciskanie mu kitu (gorszy dla klienta)!

    co wy na to?

    TB

  • 2. Data: 2005-07-21 19:27:50
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:dbosqt$71d$1@atlantis.news.tpi.pl grupowicz Tomasz Bednarz
    napisał:

    > Moj wniosek .....
    > mBank jest gorszy od telekompromitacji polskiej jezeli chodzi o
    > dogadywanie sie z klientem i wciskanie mu kitu (gorszy dla klienta)!
    >
    > co wy na to?

    Opisz sprawę na forum mBanku, w skandalicznym i histeryzującym tonie, to
    zwykle pomaga. Serio ;-)

    --
    S pozdravem,
    August

  • 3. Data: 2005-07-21 19:57:41
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    > Opisz sprawę na forum mBanku, w skandalicznym i histeryzującym tonie, to
    > zwykle pomaga. Serio ;-)

    oki zrobie kopie tego co tu wrzucilem :-)
    TB

  • 4. Data: 2005-07-22 06:43:25
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 21 Jul 2005 21:57:41 +0200, Tomasz Bednarz napisał(a):

    > oki zrobie kopie tego co tu wrzucilem :-)

    za ten mSyf, to Ci posta nie wytna?

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 5. Data: 2005-07-22 08:29:05
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Tomasz Bednarz wrote:

    > Moj wniosek .....
    > mBank jest gorszy od telekompromitacji polskiej jezeli chodzi o
    > dogadywanie sie z klientem i wciskanie mu kitu (gorszy dla klienta)!
    >
    > co wy na to?

    Wy nie wiem,ale ja uwielbiam wypisywac rachunki Jasiowi Kowalskiemu ktory na
    poczatek musi koniecznie dla powagi firmy powstawiac:

    Super Hiper Wielki Ogromy Zaklad Produkcyjny Fabryka Swiatowa.

  • 6. Data: 2005-07-22 09:48:36
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > mBank jest gorszy od telekompromitacji polskiej jezeli chodzi o dogadywanie
    > sie z klientem i wciskanie mu kitu (gorszy dla klienta)!

    Bo ja wiem? W TP S.A. właśnie niedawno po raz bodaj szósty w przeciągu
    paru lat poprawiałem mój adres zameldowania na fakturze, i znowu się
    wrócił do nieaktualnego...

  • 7. Data: 2005-07-24 21:33:18
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 Jul 2005 11:48:36 +0200, Marcin Kasperski
    <M...@s...com.pl> wklepał(-a):

    >Bo ja wiem? W TP S.A. właśnie niedawno po raz bodaj szósty w przeciągu
    >paru lat poprawiałem mój adres zameldowania na fakturze, i znowu się
    >wrócił do nieaktualnego...

    Zapytaj niedysponentki, czy widzi na ekranie taki przycisk "zapisz zmiany". :)