  • 21. Data: 2003-05-14 16:33:52
    Temat: Re: Karta kredytowa w Citibank'u - warto ?
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    TRS wrote:
> [...]

    Mogą. I różnią się.

    Nie chce mi się wierzyć, że taki broker byłby obiektywny. Wystarczy
    popatrzeć na (teoretycznie) obiektywne rankingi kont i kart w mediach. A
    broker który zarabia na pośrednictwie będzie się starał wcisnąć taki
    produkt, na którym najlepiej zarobi.

    Niestety, nie będą.
    Skoro sprzedawca ma _obowiązek_ sprawdzić podpis, a i tak tego często
    nie robi - to na wpatrywanie się w kartę bym nie liczył. Poza tym
    przewalając dziennie dziesiątki podobnych transakcji, kasjerowi te karty
    zbijają się w jedną masę i już po prostu nie zwraca na nie uwagi :(

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 22. Data: 2003-05-15 05:57:11
    Od: "TRS" <f...@p...onet.pl>

    >Mogą. I różnią się.

    A sa gdzies w necie opisane co czestsze "haczyki"? Takie zestawienie bylo by
    ciekawsze od zestawien GP czy oprocentowania.
    Przeczytalem regulamin VC od BZ WBK ale poza niska odpowiedzialnoscia banku (do
    4K ) nic mnie szczegolnie nie zastanowilo. ALe to moja pierwsza KK i moze sie
    nie znam...

> [...]
    >przewalając dziennie dziesiątki podobnych transakcji, kasjerowi te karty
    >zbijają się w jedną masę i już po prostu nie zwraca na nie uwagi :(

    Kurcze, ales mnie pocieszyl... chyba przeprosze sie z gotowka ;-)

    Pzdr,
    TRS
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 23. Data: 2003-05-15 06:58:17
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Przeczytaj zestawienie ze strony Wojtka http://kartybankowe.net/bezp-f.html

    --
    JaKi

  • 24. Data: 2003-05-15 16:10:33
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    TRS wrote:
> [...]

    Niekoniecznie :) Jeśli masz obawy tego typu, to poszukaj karty z dobrym
    ubezpieczeniem. Za najlepsze uważane są obecnie karty Citi.
    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 25. Data: 2003-05-16 08:17:13
    Od: "Władysław Jagiełło" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:ba0e21$1f8m$1@foka1.acn.pl...
    > Niekoniecznie :) Jeśli masz obawy tego typu, to poszukaj karty z dobrym
    > ubezpieczeniem. Za najlepsze uważane są obecnie karty Citi.

    Uważane za najlepsze przez kogo? Citibank?

    wjagiello

  • 26. Data: 2003-05-16 09:02:00
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    "Władysław Jagiełło" napisał(a):

    > Uważane za najlepsze przez kogo? Citibank?
    przez ta grupe
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 27. Data: 2003-05-16 11:10:25
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "TRS" <f...@p...onet.pl> wrote in message

    > A co do zdjecia - patrzac jak sprzedawcy lekcewaza autoryzacje podpisem
    mojej

    Mam KK Multi ze zdjeciem. Zauwazylem ze malo ktory sprzedawca patrzy na
    podpis, za to wiekszosc na kolibra i zdjecie. A wiec warto je miec.

    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 28. Data: 2003-05-17 09:55:18
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 14 May 2003 11:46:28 +0200, RobertS <r...@g...pl> wrote:

    >do tego nie trzeba citi
    >np. lukas ma to zapisane w regulaminie, ze uznaja od razu po telefonie

    Mozesz zacytowac ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 29. Data: 2003-05-20 11:38:15
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Wojtek Frabinski napisał(a):

    > Mozesz zacytowac ?
    http://www.lukasbank.com.pl/download/regulamin_visa.
    pdf
    § 33
    1.Posiadacz rachunku karty ma prawo do reklamacji budzących wątpliwość
    transakcji w terminie 14 dni od daty otrzymania wyciągu lub w terminie 14 dni
    od uzyskania informacji o transakcji, nie później niż 21 dni od końca okresu
    rozliczeniowego, w którym transakcja została zaksięgowana na rachunku
    karty. Reklamacja powinna być dostarczona w formie pisemnej do Banku albo
    zgłoszona telefonicznie pod podanym przez Bank numerem. Do reklamacji
    należy dołączyć kopie ewentualnych rachunków lub innych wymaganych
    dokumentów.
    <ciach>
    § 34
    1. Od dnia otrzymania przez Bank reklamacji rachunek karty zostaje uznany
    kwotą reklamowanej transakcji.

    ============
    czyli wystarczy zadzwonic i jest na rachunku uznanie

  • 30. Data: 2003-05-20 12:31:13
    Od: "Jaimar" <j...@N...gazeta.pl>

    Karol <t...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Czy jest ktos wsrod Was posiadaczem karty ?
    > Zostala mi zaproponowana karta kredytowa na rok - przy oplacie 30 PLN/rok
    > (pierwszy) pozniej 75 za rok.
    >
    > Ok.
    >
    > Ale czy warto ?

    Jeżeli będziesz korzystał z karty i spłacał całe zadłużenie to chyba warto
    (zwłaszcza za 30 PLN).
    Mieliśmy z żoną i wszystko było OK - wszędzie bez problemu i szybko działała.
    Z obsługą przez telefon też nie było problemu (mam porównanie z mLinią i
    obsługą klienta w Plusie).
    Drastycznych zdarzeń nie przeżyłem. Najgroźniejsze wydawało mi się o jak
    kiedyś przez pomyłkę posłałem im ratę kredytu samochodowego (prawie 1500PLN) -
    ale wystarczyło tylko zadzwonić i podać właściwe konto - wysłali
    błyskawicznie, bez kłopotu i bez żadnej prowizji.
    Zrezygnowaliśmy bo po prostu doszliśmy z żoną do wniosku że nie potrzebujemy
    KK (mamy sprawne debetowe VE + bezprowizyjną wypukłą charge).

    Jeżeli chcesz się zadłużać to oczywiście nie polecam.

    Pozdrawiam

    Jaimar