  • 1. Data: 2003-05-12 19:58:26
    Temat: [Inteligo] Znowu w dół :-(
    Od: "Shield" <s...@p...onet.remove.all.no.spam.pl>

    Witam.

    Zauważyliście już, że od 13 maja znowu maleją stawki oprocentowania w
    Inteligo ? :-(

    http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=169

    Zgodnie z decyzją Banku od 13.05.2003 r. obowiazują nowe stawki
    oprocentowania.
    NOWE STAWKI OPROCENTOWANIA.

    Konto prywatne Inteligo (indywidualne i wspólne):

    4,5500% efektywnie (4,4578% nominalnie) w skali roku dla środków od 50 000
    zł,
    2,6600% efektywne (2,6281% nominalnie) w skali roku dla środków od 4000 zł
    do 49999,99 zł,
    2,2600% efektywnie (2,2369% nominalnie) w skali roku dla środków poniżej
    4000 zł.

    Konto firmowe Inteligo:

    2,6500% efektywnie (2,6183%) w skali roku dla środków od 50 000 zł,
    1,6100% efektywnie (1,5982% nominalnie) w skali roku dla środków do 49999,99
    zł.

    Nowe oprocentowanie rachunków lokat antypodatkowych wynosi:

    lokaty 3-letnia - 3,50% (nominalne)
    lokata Forteca - 3,30% (nominalne)

    Pzdr.
    Shield.

  • 2. Data: 2003-05-12 20:54:40
    Temat: Re: [Inteligo] Znowu w dó3 :-(
    Od: Pawel Sztabinski <p...@i...pl>

    Shield wrote:

    > Witam.
    >
    > Zauwa?yli?cie ju?, ?e od 13 maja znowu malej? stawki oprocentowania w
    > Inteligo ? :-(
    >
    > http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=169

    Kto tam jeszcz trzyma pieniadze? Przeciez to bank dla masochistow ;)

  • 3. Data: 2003-05-13 06:57:12
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    In <3...@i...pl> Pawel Sztabinski wrote:

    > Kto tam jeszcz trzyma pieniadze? Przeciez to bank dla masochistow ;)

    a jeszcze rok temu było całkiem fajnie :(

    ale co wybrać? mbank sam się zdyskwalifikował
    " Podpisz oba egzemplarze umowy i przygotuj kserokopie swojego dokumentu
    tożsamości (w przypadku obywatela polskiego jest to dowód osobisty)
    zawierające: dane osobowe, zdjęcie, podpis, adres zameldowania oraz
    serię i numer dokumentu (są to strony 1, 2, 3, 6 i 7 dowodu osobistego).
    Jeżeli posiadasz nowy dowód osobisty prosimy o
    kserokopię obu stron dokumentu w powiększeniu 2:1."

    W inteligo wystarczyło pokazać paszport i już

    na stronie vwbankdirect co chwile "Not-Implemented"

    W inteligo nigdy mi się to nie zdarzyło

    --
    registered Linux user 261525 | Wszystko jest trudne przy
    gg 2...@w...pl| odpowiednim stopniu

  • 4. Data: 2003-05-13 08:05:07
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

> [...]
    >
    > W inteligo wystarczyło pokazać paszport i już
    >
    > na stronie vwbankdirect co chwile "Not-Implemented"

    No i te bankomaty. Dopóki do najbliższego darmowego w mBanku będę miał,
    podobnie jak kilkanaście tysięcy osób z mojego miasteczka, około 40km, to
    mnie te procenty w mBanku nie ruszają. Poza tym, kto nowadays oszczędza w
    bankach ? Żeby w miesiącu na flaszkę (dobrego wina) zarobić, trzeba niezlą
    kase trzymac. Szkoda emocji wokol procentow, IMHO.
    S.

  • 5. Data: 2003-05-13 08:18:05
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Uz.ytkownik Pawel Sztabinski napisa?:

    > Kto tam jeszcz trzyma pieniadze? Przeciez to bank dla masochistow ;)

    Wyobraz sobie, ze jest spora grupa ludzi dla ktorych od 0,000045%
    wazniejsza jest jakosc obslugi. Procenty to nie wszystko. Zastanawiales
    sie ile czasu marnujesz w innych bankach na zrobienie roznych rzeczy,
    ktore w Inteligo sa by design (chociazby slawny na tej liscie brak
    powiadomienia o niezrealizowanym zleceniu stalym w mBanku)?

    Nie mowie, ze Inteligo jest nalepsze na swiecie, bo nie jest. Ale nie ma
    zbednych upierdliwosci przy obsludze rachunkow i to jest bardzo wazne.
    Do tego jest kilka bardzo przydatnych funkcji.

    Bartol

  • 6. Data: 2003-05-13 08:28:33
    Temat: Re: [Inteligo] Znowu w dół :-(
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał:

    > Uz.ytkownik Pawel Sztabinski napisa?:
    >
    > Wyobraz sobie, ze jest spora grupa ludzi dla ktorych od 0,000045%
    > wazniejsza jest jakosc obslugi. Procenty to nie wszystko.

    Przedmówca IMO myślał o __opłatach__ a nie procentach ;P
    A jeśli chodzi o procenty, to różnica jest sporo większa - mB 4,2% - inteligo
    2,2%.

> [...]
    > ktore w Inteligo sa by design (chociazby slawny na tej liscie brak
    > powiadomienia o niezrealizowanym zleceniu stalym w mBanku)?

    Ja osobiście się nie zastanawiałem, być może dlatego, że ani razu nie miałem
    problemów z przelewami.

    > Nie mowie, ze Inteligo jest nalepsze na swiecie, bo nie jest. Ale nie ma
    > zbednych upierdliwosci przy obsludze rachunkow i to jest bardzo wazne.

    Hmmm... a te skrywane zmiany w TOiP ? ;-))

    > Do tego jest kilka bardzo przydatnych funkcji.

    + parę tych niepotrzebnych funkcji np. SMS Money, E-mail Money i inne takie. Za
    to b.potrzebnych produktów np. linia - nie ma.

    Inteligo ma fajny i dopracowany system, tylko brakuje paru produktów i darmowych
    przelewów (np. jakiś ryczałt). Wtedy to byłaby to naprawde dobra oferta.

  • 7. Data: 2003-05-13 08:56:02
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Witek napisał:

    > Przedmówca IMO myślał o __opłatach__ a nie procentach ;P
    > A jeśli chodzi o procenty, to różnica jest sporo większa - mB 4,2% - inteligo
    > 2,2%.

    A IMO mowil o procentach (zobacz temat watku). A co do tych 2%, OK jak
    komus to tak strasznie stanowi, jego bol.

    > Ja osobiście się nie zastanawiałem, być może dlatego, że ani razu nie miałem
    > problemów z przelewami.

    Moze miales szczescie. Stabilnosc i funkcjonalnosc systemu jest bardzo
    wazna. Co z tego, ze ktos w mBanku zarobi 50 zl rocznie na wiekszych
    osetkach, jesli zaplaci karne odsetki za spozniony przelew (brak
    informacji o niezrealizowanym zleceniu stalym) i do tego zmarnuje czas
    na wyjasnienie sprawy, wyslanie recznie przelewu, itd (o straconych
    nerwach nie wspomne). Albo nie wysle przelewu bo system bedzie lezal
    przez jedna dobe? To wszystko wiaze sie z kosztami. Czesto wiekszymi niz
    zyski z wyzszego oprocentowania.

    > Hmmm... a te skrywane zmiany w TOiP ? ;-))

    No i co? Kurestwo i tyle, ale czy to jedyny bank, ktory wkurwia swoich
    klientow? Moim zdaniem ciagle jest wiecej plusow dodatnich niz plusow
    ujemnych. ;-)

    > + parę tych niepotrzebnych funkcji np. SMS Money, E-mail Money i inne takie. Za
    > to b.potrzebnych produktów np. linia - nie ma.

    Moze ktos z tego korzysta? Poza tym to tylko dwie dziwne uslugi, a
    reszta ma sens i jest uzyteczna. Np. pelny serwis SMSowy (wiem o
    wszystkim co sie dzieje na moim koncie), obsluga konta przez aplikacje w
    telefonie komorkowym (ciekawe i przydatne), standardowa VE ktora mozna
    placic w Inecie (bardzo przydatne), itp., itd.

    > Inteligo ma fajny i dopracowany system, tylko brakuje paru produktów i darmowych
    > przelewów (np. jakiś ryczałt). Wtedy to byłaby to naprawde dobra oferta.

    No, wiecej produktow na pewno by sie przydalo. Czekam, czekam i moze sie
    doczekam. ;-) Tymczasem korzystam z tych produktow w Millenium i tak
    pewnie zostanie.

    Bartol

  • 8. Data: 2003-05-13 09:04:33
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał:

    > Np. pelny serwis SMSowy (wiem o
    > wszystkim co sie dzieje na moim koncie),

    Fakt, to jest fajne ale troche drogie ;-// Jak dodamy do tego płatne przelewy,
    to....

    > obsluga konta przez aplikacje w
    > telefonie komorkowym (ciekawe i przydatne),

    A zauważyłeś, że SMSy wysyłane przez tą aplikacje są droższe niż normalnie ?
    ;-//

    > standardowa VE ktora mozna
    > placic w Inecie (bardzo przydatne), itp., itd.

    I tak lepiej mieć KK.

    > No, wiecej produktow na pewno by sie przydalo. Czekam, czekam i moze sie
    > doczekam. ;-)

    A ja mam wrażenie, że się nie doczekasz ;-) Zreszta wszystko się okaże po
    zakończeniu przetargu na system dla pkobp. Najpewniej będzie wybrane
    ACC/Softbank i wtedy okaże się, że Inteligo czeka 'przesiadka' na ACC i ....
    będziemy mieli mBank-bis ;-))

  • 9. Data: 2003-05-13 09:40:32
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Witek napisał:

    > Fakt, to jest fajne ale troche drogie ;-// Jak dodamy do tego płatne przelewy,
    > to....

    Nie jest tak zle. Poza tym chcesz to placisz, nie chcesz to nie placisz.
    Masz wybor. A 99 gr za przelew? Hmm, nigdy mi to nie stanowilo (wysylam
    przynajmniej 5 przelewow miesiecznie).

    > A zauważyłeś, że SMSy wysyłane przez tą aplikacje są droższe niż normalnie ?

    Nie zauwazylem. IMHO kosztuja 50 gr. Ale nigdy nie chcialo mi sie tego
    sprawdzac, wiec moge sie mylic.

    > I tak lepiej mieć KK.

    KK swoja droga (mam VC w Millenium). Ale w Inecie place VE. Poniewaz z
    reguly nie trzymam w Inteligo kasy, wiec niebezpieczenstwo ze ktos mi
    wyczysci konto jest znikome.

    To bylaby tragedia!!!! :-P

    Bartol

  • 10. Data: 2003-05-13 14:36:29
    Od: t...@p...onet.pl

    Zwolennicy Inteligo wszystko wytłumaczą, nawet zerowe oprocentowanie (w
    przyszłości). Niestety prawda jest taka: Z dobrodziejstw wirtualności(w tym
    przede wszystkim ze stosunkowo wysokiego oprocentowania ROR) możemy korzystać
    tylko w mBanku.
    Tensor1.

    PS. To nawet w takim drogim marmurku jak KB, oprocentowanie ROR po ostatnich
    obniżkach wynosi 3,10% (dla studentów) oraz 2,10% dla pozostałych.