  • Data: 2004-02-18 12:18:40
    Temat: Re: Karta kredytowa - nie mila niespodzianka.
    Od: RAdek <r...@w...emarketing.pl> szukaj wiadomości tego autora

    CZeść

    Dnia 18 lutego 2004 w pewnym liście napisane było:

    > 1. Zostales poproszony o zgloszenei sie do banku - nie zrobiles tego
    > 2. Zrobiles zakupy
    > 3. Masz pretensje o kare i chcesz aby Ci anulowali kwote zakupu.
    > 4. Z choinki sie urwales? Zaplacic kare i zadluzenie - IMHO nalezy ponosic
    > do konca odpowiedzialnosc za swoje poczynania.

    Ty na prawdę tak uważasz czy tylko się zgrywasz? Wyobraź sobie taką
    sytuację. Twój pracodawca wysyła pieniądze do banku, a bank w kopertę i
    poprzez pocztę do skrzynki (albo przypadek bardziej drastyczny: w
    kopertę i na wycieraczkę). Jaki scenariusz postępowania byś wybrał:

    1. Podnoszę kopertę z wycieraczki i chowam do kieszeni. Super pomysł, bo
    wygodny i bezpieczny więc siadasz do kompa i piszesz wazelinę na
    pl.pręgierz.

    albo

    2. Trafia cię %$#%^ i gonisz do banku szukać kretyna który to wymyślił?
    Następnie siadasz do kompa i piszesz piętno na pl.pręgierz.

    Do Jacka. Grupy dyskusyjne są fajne i kształtują opinię, ale niestety
    mają mały zasięg. Dlatego pisz reklamację i staraj się poruszyć jeszcze
    jakieś inne media o szerszym zakresie, np. prasę.

    --
    Pozdrawiam RAdek

    hasło na dziś:
    Rozchodzi się jednak o to, żeby te plusy nie przesłoniły wam minusów.