  • Data: 2004-02-18 12:21:51
    Temat: Re: Karta kredytowa - nie mila niespodzianka.
    Od: RAdek <r...@w...emarketing.pl> szukaj wiadomości tego autora

    CZeść

    Dnia 18 lutego 2004 w pewnym liście napisane było:

    > Tez zgadzam sie ze kara powinna byc cofnieta, jednak dywagowanie o to czy
    > bank powinien zwrocic kwote za zakupy jest wg mnie przesada. Karta zostala
    > uzyta swiadomie (musiala zostac podpisana przed uzyciem) i tu nie ma
    > przepros - uzytkownik musi zwrocic pieniadze za dokonane transakcje.

    Ciekawe jak bank stwierdził, że karta została użyta świadomie przez
    właściciela? Dlaczego zakłada, że karta trafiła do właściwego adresata,
    skoro adresat jej nie aktywował?

    --
    Pozdrawiam RAdek

    hasło na dziś:
    Jeżeli już zamienileś siekierkę na kijek, udawaj, że to czarodziejska rożdżka.