    From: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta kredytowa - jakiego Banku??
    Date: Mon, 01 Aug 2005 20:31:59 +0200
    Sender: p...@v...pl@xdsl-4727.wroclaw.dialog.net.pl

    Mon, 1 Aug 2005 18:30:25 +0200, w <dclinb$g2q$1@nemesis.news.tpi.pl>, "MarekZ"
    <m...@w...irc.pl> napisał(-a):

    > W rzeczywistosci wydaje rzecz jasna mniej, co nie znaczy, ze nie ma
    > obrotow na kartach wyzszych niz liczby ktore podales. I wcale nie
    > trzeba takiej sumy wydawac miesiecznie tylko dwumiesiecznie (jesli gp
    > jest bliski 60 dni).
    > W zwiazku z tym rzeczywisty zysk brutto mam istotnie wyzszy niz 1000
    > zł, ale odjalem sobie koszty obslugi niektorych kart i inne koszty.
    > Napisalem jak to wychodzi "na czysto", w reakcji na utyskiwania
    > jednego z uzytkownikow kk.

    Średni czas kredytu z karty = 27 dni
    Czyli co miesiąc zarabiasz na odsetkach 4%/12 = 0,33%. Żeby miesięcznie zarobić
    100zł na odsetkach, musiałbyś wydawać ponad 30 tys. zł.

    Ponadto nawet jeśli tak by było, to zysk jest iluzoryczny z innego powodu --
    płacąc gotówką uzyskałbyś miesięcznie -- licząc pesymistycznie -- 2% rabatu,
    czyli de facto traciłbyś raczej 600zł/m-c :)