  • 1. Data: 2008-04-03 18:02:37
    Temat: [mBank] Karta kredytowa i transakcje gotówkowe
    Od: Marcin <k...@n...org>

    Cześć,

    Czy ktoś z Was wie, jak to jest z kartą kredytową w mBanku, jeśli
    wśród operacji na wyciągu w gąszczu bezgotówkowych figuruje też jedna
    gotówkowa, a spłaca się tylko część zadłużenia? Chodzi mi oczywiście
    o to, czy bank w pierwszej kolejności "rozlicza" z wpłaconej kwoty
    transakcje gotówkowe, czy sugeruje się datami operacji, czy może
    jeszcze jakoś inaczej.

    Pozdrawiam.

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2008-04-03 18:07:52
    Temat: Re: Karta kredytowa i transakcje gotówkowe
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    On 3 Kwi, 20:02, Marcin <k...@n...org> wrote:
> [...]
    > o to, czy bank w pierwszej kolejności "rozlicza" z wpłaconej kwoty
    > transakcje gotówkowe, czy sugeruje się datami operacji, czy może

    Był kiedys taki wątek na forum mBanku albo na jakims mbankowym
    blogu...
    Z tego co pamiętam, najpierw rozliczane są operacje gotówkowe.

  • 3. Data: 2008-04-04 02:12:46
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "tompod@" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    > Był kiedys taki wątek na forum mBanku albo na jakims mbankowym
    > blogu...
    > Z tego co pamiętam, najpierw rozliczane są operacje gotówkowe.

    Zwykle jest na odwrót: spłaca się w kolejności najmniej korzystnej dla
    klienta:
    1. transakcje bezgotówkowe
    2. przeniesione zadłużenie (z innej karty)
    3. transakcje gotówkowe

    Pzdr.
    k.

  • 4. Data: 2008-04-04 13:20:32
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "kashmiri" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:ft42n2$43i$1@news.interia.pl...

> [...]
    > klienta:
    > 1. transakcje bezgotówkowe
    > 2. przeniesione zadłużenie (z innej karty)

    W PL tak nie jest.

    Standardowo w PL:
    1. Zadluzenie z przeszlych okresow w tej samej kolejnosci jak nizej.
    2. Biezace oplaty.
    3. Biezace prowizje.
    4. Biezace odsetki (o ile sa naliczone, co w praktyce na zadnej KK w PL nie
    wystepuje).
    5. Biezace gotowkowe.
    6. Biezace bezgotowkowe.

    marekz