  • Data: 2018-08-13 14:03:17
    Temat: Re: Karta kredytowa, a zakup ponad limit
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak dla mnie z lekka przekombinowałeś.
    Ile Cię będzie kosztować ta KK?
    Bo ani w PKO BP ani w Pekao SA ZTCP nie ma darmowych KK.

    Po drugie - po co pytasz, zamiast po prostu spróbować kupić?
    Towar kupić chcesz, kredytówka spłacona ponad limit - więc spróbuj zapłacić,
    zobaczymy, czy pójdzie.
    Chyba że to jest teoretyczne "chciałbym zakupić".

    I właściwie nie ma innej pewnej metody niż sprawdzić - a rzeczywiście sprawdzić da
    się kartą z niskim limitem, bo jak masz 10 czy 20k to o taki test naprawdę trudno
    (chyba że ktoś jest utracjuszem i płaci odsetki od kredytu w KK - no, może czasem
    taki kredyt jest tańszy niż inny, a akurat potrzeba).

    Można też powtarzać plotki - czy to z netu od innych klientów czy to z infolinii.
    Ja mam info takie:
    - db - nie da się, m.in. dlatego, że nie da się ustawić limitu dziennego wyższego niż
    limit karty, nie próbowałem nadpłacać,
    - citi - nie da się - info z infolinii, dziennego limitu nie ma, nie próbowałem
    nadpłacać,
    - wbk - nie da się - info z infolinii, dzienny limit można ustawić większy niż limit
    karty, po nadpłacie dostępne środki pokazywane są jako limit+nadpłata - ale mimo tego
    wszystkiego info od banku, że się nie da,
    - eurobank - podobno można, nie testowałem,
    - mBank - podobno można.

    A, i co do przekombinowania - po co KK, i to pewnie płatna, skoro mogłeś założyć
    sobie bezpłatne konto z bezpłatną debetówką?
    Zapewne dlatego, by mieć to narzędzie do płacenia netowego w tym samym banku, co
    konto - jak dla mnie marny argument.
    Bezpłatne konto z bezpłatną debetówką można założyć obecnie w nest, idei (w tym w
    lion's) oraz chyba w getoucie, oranżada niestety przestała już przyjmować nowych
    klientów.
    Kredytówka to co prawda karta "lepsiejsza" od debetówki, ale w necie nie powinno być
    różnicy.
    Minus ew. taki, że na przelew trzeba czekać aż dojdzie elixir.
    Cóż, można jeszcze polecić zmianę konta na wbk - tam są teraz darmowe przelewy
    ekspresowe.
    Albo druga możliwość - wziąć KK właśnie w wbk, same zalety - teraz jest promo z
    dożywotnim zwolnieniem z opłat (jedynie pozostaje 15zł za wznowienie raz na 4 lata),
    a do tego każdemu, kto założy sobie "konto jakie chcę", dają zaraz ofertę na klik na
    KK z limitem do 4k.
    Jak chcesz to mogę Cię polecić, będzie jeszcze premia.
    Lub KK simpliciti w citku - też darmowa, każdemu z umową o pracę dają, a jeszcze
    można dostać premię w promocji.
    I raczej nie ma co zawracać sobie głowę niskim limitem - nie daje to żadnego
    bezpieczeństwa, a utrudnia korzystanie. Chyba że nie masz udokumentowanych dochodów,
    a tą KK z 1k limitu dostałeś w pko/pekao na klik.