  • Data: 2018-08-13 17:50:07
    Temat: Re: Karta kredytowa, a zakup ponad limit
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 13 sierpnia 2018 17:06:31 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:
> [...]
    można dostać premię w promocji.

    > Właśnie kilka dni temu rzuciła mi się w oczy informacja o 400zł do
    > wydania w Decathlonie - regulaminu jeszcze nie czytałem.

    Lepiej spójrz na to:
    https://www.online.citibank.pl/files/documents/credi
    t-cards/regulamin-oferty-do-400-zl-z-karta-kredytowa
    .pdf

    Warunki i nagrody takie same jak dla kart podarunkowych do decathlonu (300zł za 5
    transakcji, dodatkowe 100zł za wydanie 2k w ciągu 2 miesięcy) - a dają uznanie
    rachunku karty.

    Ja się teraz bujam z reklamacją co do telefonu w promocji z polecaniem - myślałem, że
    będzie LG K8 (2017), czyli M200N - mający NFC - a tu mi przysłali LG K8 Dual (2017) -
    czyli M200E - mający dual sim, ale przez to pozbawiony NFC :(
    I jeszcze upierają się, że taki obiecywali, choć w
    https://www.online.citibank.pl/files/documents/credi
    t-cards/regulamin-oferty-mgm-kwiecien-2018.pdf
    słowo "dual" nigdzie nie występuje.
    Zaraz piszę reklamację do reklamacji - a jak się nadal będą upierać, to zrobię test
    Rzecznika Finansowego (oczywiście najpierw postraszę nim citka).