  • Data: 2018-08-13 17:06:27
    Temat: Re: Karta kredytowa, a zakup ponad limit
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Lub KK simpliciti w citku - też darmowa, każdemu z umową o pracę dają, a jeszcze
    można dostać premię w promocji.

    Właśnie kilka dni temu rzuciła mi się w oczy informacja o 400zł do
    wydania w Decathlonie - regulaminu jeszcze nie czytałem.
    Mamy zamiar przetestować, czy żonie dadzą. Mam jej napisać na co się
    zgadza a na co nie (w sensie papierzysków, które chcą).
    Może nie wyjść, bo to nie maj i czerwiec kiedy PITy są przez nich dość
    poważane.
    P.G.