  • 1. Data: 2018-08-12 12:50:39
    Temat: Karta kredytowa, a zakup ponad limit
    Od: TM <t...@p...onet.pl>

    Nie ma już kart prepaidowych, więc do zakupów w sieci
    sprawiłem sobie kartę kredytową (PKO S.A) z limitem 1000 zł.Chciałbym
    zakupić towar za 1250 zł, więc z konta dodałem na kredytówkę kwotę 300
    zł. W sumie więc na karcie jest 1300 zł. Czy karta zrealizuje zakup na
    1250 zł, skoro jej limit to 1000 zł, ale na koncie karty jest 1300 zł?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2018-08-12 12:55:58
    Temat: Re: Karta kredytowa, a zakup ponad limit
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Aug 2018 12:50:39 +0200, TM napisał(a):
    > Nie ma już kart prepaidowych, więc do zakupów w sieci
    > sprawiłem sobie kartę kredytową (PKO S.A) z limitem 1000 zł.Chciałbym

    Ponoc czesto nie sprawdzany ten limit.

    > zakupić towar za 1250 zł, więc z konta dodałem na kredytówkę kwotę 300
    > zł. W sumie więc na karcie jest 1300 zł. Czy karta zrealizuje zakup na
    > 1250 zł, skoro jej limit to 1000 zł, ale na koncie karty jest 1300 zł?

    Ponoc tak, ale sprawdz limity transakcji.
    Dzienne, miesieczne, internetowe ...

    J.

  • 3. Data: 2018-08-12 14:03:14
    Od: Netx <n...@g...pl>

    W dniu 2018-08-12 o 12:50, TM pisze:
    > Nie ma już kart prepaidowych, więc do zakupów w sieci
    Jest prepaidowa eKarta w mBanku, z której korzystam. Działa b.dobrze.

  • 4. Data: 2018-08-12 14:53:25
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/12/2018 12:50 PM, TM wrote:
    > Nie ma już kart prepaidowych

    ING taką posiada. Używam. Brak pieniędzy np. z aliexpress jest widoczny
    w ciągu sekund (pojawia się komunikat o braku funuszy podczas kupowania).

  • 5. Data: 2018-08-12 19:47:09
    Od: TM <t...@p...onet.pl>

    > ING taką posiada. Używam. Brak pieniędzy np. z aliexpress jest widoczny
    > w ciągu sekund  (pojawia się komunikat o braku funuszy podczas kupowania).
    Problem dotyczy karty kredytowej.

  • 6. Data: 2018-08-12 20:44:38
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/12/2018 7:47 PM, TM wrote:
    > Problem dotyczy karty kredytowej.

    Ja tylko odnosze się do stwierdzenia że nie ma prepaidowych. Są.

  • 7. Data: 2018-08-12 21:43:02
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-12 o 19:47, TM pisze:

    > Problem dotyczy karty kredytowej.

    Nowy na grupach dyskusyjnych? ;)
    Przecież to normalne, np. szukasz wskazówek w sprawie lustrzanki, a
    dostajesz informacje i rady dotyczące automatycznych aparatów
    fotograficznych. :D

    A co do płatności karta kredytową, to musisz sprawdzić. Mnie kiedyś na
    infolinii konsultantka zapewniała, że mogę bez ograniczeń wydawać swoje
    pieniądze plus kwotę kredytu z konta karty. Że przecież bank nie może mi
    zabronić obracania moimi pieniędzmi.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 8. Data: 2018-08-13 00:13:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Akarm" 5b708dc7$0$689$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    konsultantka zapewniała, że mogę bez ograniczeń
    > wydawać swoje pieniądze plus kwotę kredytu z konta karty. Że przecież bank nie może

    Bez ograniczeń? -- imo są limity dzienne/miesięczne/jednorazowe...

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 9. Data: 2018-08-13 10:07:34
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-08-12, TM <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie ma już kart prepaidowych, więc do zakupów w sieci

    Revolut? (aplikacja na telefonach).
    Jak do zakupów w sieci, to masz opcję karty wirtualnej,
    albo wręcz jednorazowej (po użyciu zmienia numer).

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 10. Data: 2018-08-13 10:49:40
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Revolut? (aplikacja na telefonach).
    > Jak do zakupów w sieci, to masz opcję karty wirtualnej,
    > albo wręcz jednorazowej (po użyciu zmienia numer).

    I jesteś pewien, że dzięki temu karta kredytową można zapłacić więcej,
    niż kwota kredytu na koncie karty?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/