    Subject: Re: Karta kredytowa
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <8...@a...kjonca> <otf5lt$2jo$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <59fc0c0f$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org> <m...@p...waw.pl>
    <59fd0250$0$5148$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <59fe3675$0$15192$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sun, 5 Nov 2017 08:06:30 +0100

    > Tzn. obsługi płatności?

    Nie rozumiem pytania, bo skoro poniżej cytujesz,
    to chyba przeczytałeś :-)
    Tak sobie pomyślałem, że można odebrać inaczej i dodałem
    objaśnienie.

    > Aha. Nie spotkałem się z czymś takim, ale przyznaję że ja rzadko nocuję
    > w hotelu itp.
    > Takie rzeczy są rzeczywiście powszechne, ale w innych gałęziach biznesu.
    >
    > Natomiast płatne rzeczy, które normalnie "powinny być w cenie" (i zwykle
    > są), częściej zauważam w droższych przybytkach. W szczególności dostęp
    > do Internetu.

    Z tym akurat nigdy nie było za dobrze.
    Kiedyś korzystałem, bo jednak WiFi było bezkosztowym dostępem
    i zawsze było jakieś wytłumaczenie, że działa do d....
    Teraz wolę użyć swojego internetu niż korzystać
    z wołowatego albo zanikającego darmowego.