  • Data: 2017-11-04 23:53:10
    Temat: Re: Karta kredytowa
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cef <c...@i...pl> writes:

    > No przecież nie dosłownie ;-)
    > Maleje standard i ogólne warunki tej obsługi.

    Tzn. obsługi płatności?

    > Tzn jakieś liche pensjonaty zrobią blokadę
    > zawsze na więcej, znajdą zawsze coś czego nie umieścili
    > w informacji i pobiorą jakąś opłatę
    > (licząc na to, ze dla kilku euro klientowi nie będzie się chciało)
    > To już wolę jak mi od razu meldują, że "tylko gotówka"

    Aha. Nie spotkałem się z czymś takim, ale przyznaję że ja rzadko nocuję
    w hotelu itp.
    Takie rzeczy są rzeczywiście powszechne, ale w innych gałęziach biznesu.

    Natomiast płatne rzeczy, które normalnie "powinny być w cenie" (i zwykle
    są), częściej zauważam w droższych przybytkach. W szczególności dostęp
    do Internetu.
    --
    Krzysztof Hałasa