  • 31. Data: 2002-01-10 07:29:57
    Temat: Re: Karta kred. Citibank
    Od: "darek" <d...@f...com.pl>

    > A, tak moze byc, ale to minimalna roznica. W kazdym razie nie licza
    > oprocentowania od terminu splaty.
    > --
    > Krzysztof Halasa
    > Network Administrator

    Niekoniecznie mala roznica, dla ludzi lubiacych sie zadluzac na karcie to
    bardzo duza roznica, pomijam juz fakt platnosci karta w punkcie z uzyciem
    "zelazka"....
    pozdrawiam,
    darek

  • 32. Data: 2002-01-10 08:06:49
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Niekoniecznie mala w przypadku Lukasa, który sam nie rozlicz swoich kart :-)
    Grzegorz

  • 33. Data: 2002-01-10 11:03:06
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 09, 2002 at 11:26:37PM +0100, Krzysztof Halasa wrote:

    > Eee tam. Np. nie wiem jakie konto ma karta millenniumowa. Moze w ogole
    > nie ma takiego konta, na ktore mozna cos samemu przelac.

    Zboczenia i milenium sie nie licza. Co to za karta kredytowa ktorej
    nie mozesz splacic kiedy chcesz? Przeciez to przeczy definicji karty
    kredytowej.

    --

    --w

  • 34. Data: 2002-01-10 11:03:08
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jan 10, 2002 at 09:06:49AM +0100, Grzegorz wrote:

    > Niekoniecznie mala w przypadku Lukasa, który sam nie rozlicz swoich kart :-)

    Cytuj fragment listu poprzednika, tak nic z tego zrozumiec nie mozna.

    --

    --w

  • 35. Data: 2002-01-10 12:26:18
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Cytuj fragment listu poprzednika, tak nic z tego zrozumiec nie mozna.
    >
    > --
    >
    > --w
    > --

    OKAY :-))))
    Grzegorz

  • 36. Data: 2002-01-10 12:27:45
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Zboczenia i milenium sie nie licza. Co to za karta kredytowa ktorej
    > nie mozesz splacic kiedy chcesz? Przeciez to przeczy definicji karty
    > kredytowej.

    Purysta ;-))))
    Grzegorz

  • 37. Data: 2002-01-10 20:34:52
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

    > Zboczenia i milenium sie nie licza. Co to za karta kredytowa ktorej
    > nie mozesz splacic kiedy chcesz? Przeciez to przeczy definicji karty
    > kredytowej.

    Tak mysle. Dla mnie powinna byc karta z opozniona platnoscia.
    Wlasciwie to nawet charge pasuje, tyle ze oczywiscie wolalbym
    z dluzszym terminem niz krotszym, i bez %.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 38. Data: 2002-01-11 07:21:23
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jan 10, 2002 at 09:34:52PM +0100, Krzysztof Halasa wrote:

    > Tak mysle. Dla mnie powinna byc karta z opozniona platnoscia.
    > Wlasciwie to nawet charge pasuje, tyle ze oczywiscie wolalbym
    > z dluzszym terminem niz krotszym, i bez %.

    A tlum, slyszac jego slowa, skandowal coraz glosniej:

    "Diners club, diners club ..."

    ;-)

    --

    --w

  • 39. Data: 2002-01-11 10:20:28
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek"
    > A tlum, slyszac jego slowa, skandowal coraz glosniej:
    >
    > "Diners club, diners club ..."

    a ile ten DC kosztuje rocznie ?
    zalatwia sie go przez bank
    czy bezposrednio w jakims przedstawicielstwie ?
    *** blad ***

  • 40. Data: 2002-01-11 10:28:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > a ile ten DC kosztuje rocznie ?
    > zalatwia sie go przez bank
    > czy bezposrednio w jakims przedstawicielstwie ?

    300zl, mozna bezposrednio w DC, mozna i przez bank np. KB, albo PBKBPH
    [chyba jeszcze wydaja?]

    Maciej