  • Data: 2002-01-08 21:31:55
    Temat: Re: Karta kred. Citibank
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    to ja napisze o KK Citi dobrze dla odmiany ;)

    zanim zdecydowalem sie na nia, uwaznie przeczytalem regulamin i TOiP.
    zastosowalem sie do wnioskow z lektury:
    - zero bankomatow
    - zero spoznien z placeniem (placilem zwykle dzien za wczesnie profilaktycznie,
    choc od paru miesiecy ufam juz na tyle inteligo, ze zaczalem ostatniego dnia)
    - zero kredytowania sie
    splacam po prostu calosc i w terminie...
    i nie narzekam.

    z infolinii iludzkiej telefonicznej korzystam zadko, ale zawsze skutecznie,
    zanim zadzwonie przygotowuje sie (co _naprawde_ chce uzyskac, na co moge
    poczekac) i - jak dotad - zawsze bylem szybko i milo obsluzony.

    nie mialem problemow typu koniecznosc reklamacji jakiejs dziwnej transkacji,
    wiec nie wiem co by bylo gdyby - moje urojone problemy ;) [typu "wydawao mi
    sie ze saldo powinno byc mniejsze] infolinia mi rozwiazuje od reki.

    z ubezpieczenie credit-shield szybko zrezygnowalem, bo bylo kosztowne (mam duzy
    obrot na karcie wiec paredziesiet zloty miesieczne to zdecydowanie
    przesada w zamian TYLKO za obietnice przejecia zobowiazan za mnie w razie
    mojej smierci, zreszta kasa na KK jest na koncie i odsetkuje ;))
    z SMSow tez zrezygnowalem, bo na automatycznej infolinii mozna sobie sprawdzic
    stan karty za darmo.
    nie wiem co to ten oslawiony citidirect czy cos w tym stylu i moze dobrze?

    Citi czasem dzowni probujac wcisnac mi druga karte po promocyjnej cenie z
    dodatkowym limitem (a po h.. mnie dodatkowy limit skoro ten mi starcza???
    i skoro to tylko dodatkowe oplaty). Zlota karte zaproponowali dosc szybko, mimo,
    ze moje zarobki wykazane na wniosku z czasu kiedy go skladalem
    nie upowazniamly mnie do niej (nie chcieli zadnych kwitow dodatkowych)
    Przysylaja tez oferty superatrakcyjnych kredytow na duze kwoty :-)))
    superatrakcyjnosc polega na oprocentowaniu o 3% nizszym niz w ich TOiP, czyli
    ze 3% drozszych niz w kazdym innym banku ;)).

    Moim zdaniem ich KK to produkt bardzo dobry o ile umiejetnie sie z niego
    korzysta... zwalszcza na tle innych produktow (ale o nich moja opinia jest
    tylko na podstawie ogladania ofert)

    pozdrawiam

    romek