  • 11. Data: 2004-08-22 15:01:37
    Temat: Re: Karta debetowa firmowa
    Od: "Łukasz Walicki" <l...@n...pl>

    > Jak na razie żadnej kontrenej odpowiedzi :(
    > Jaki bank oferuje karty debetowe, do rachunku firmowego, którymi można
    > płacić w Internecie ?
    > Pozdrawiam,
    > Adam

    INTELIGO

  • 12. Data: 2004-08-22 15:10:59
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Łukasz Walicki napisał:

    > INTELIGO

    Chyba też Fortis oraz Deutsche Bank PBC

    K.

  • 13. Data: 2004-08-22 19:32:45
    Od: "Cypher" <p...@t...pl>

    Użytkownik "AdamZ.org" napisał w wiadomości ...
    > Jak na razie żadnej kontrenej odpowiedzi :(
    > Jaki bank oferuje karty debetowe, do rachunku firmowego, którymi można
    > płacić w Internecie ?

    RAIFFEISEN

  • 14. Data: 2004-08-22 19:46:24
    Od: "Twastara" <T...@U...pl>

    > Np. zoo - nie mozesz zaplacic "swoimi" lub prywatna karta - chyba ze
    wydatki
    > w przypadku delegacji.

    Sam to wymyśliłeś???
    Możesz nawet zapłacić kartą swojej babci i przedstawić do rozlicznia.

  • 15. Data: 2004-08-22 20:41:51
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > A łyżka na to: niemożliwe :-(

    Mozliwie albo nie... U mnie jest prosto- albo sie placi karta firmowa, albo
    nalezy pobrac z kasy zaliczke - lub zgolosic ze tego dnia sie bedzie tyle i
    tyle placic. F-k zaplacona swoja gotowka lub prywatna karta nie bedzie
    przyjeta i tyle. W sumie temat juz chyba kiedys byl wiec nie warto
    rozpoczynac na nowo.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 16. Data: 2004-08-22 21:26:46
    Od: "Twastara" <T...@U...pl>

    > Mozliwie albo nie... U mnie ...

    Pisz wyraźnie, Nie U MNIE ....
    Tylko w firmie, w której pracuję. Jeśli mają idiotyczne zasady to twój
    problem i nie ma nic wspólnego z pbb

  • 17. Data: 2004-08-22 21:49:49
    Od: "AdamZ.org" <k...@p...onet.pl>

    > Zanim zaczniesz marudzić:
    > -sprecyzuj pytanie
    > -pogoogluj
    > -pytaj na www.wrozka.pl
    >
    > Ja nie wiem czy ty jesteś FIRMA JEDNOOSOBOWA rozliczająca się kartą
    > podatkową , ROLNIK, czy Międzynarodowy Holding albo inny twór:-(
    > Od tego zależy w jakim banku w ogóle założą Ci konto firmowe:-(
    > Potem dojdziesz do internetu debetowego:-(

    Mysle ze pytanie jest jasno sprecyzowane, a jezeli go nie rozumiesz nie
    zabieraj glosu w dyskusji.
    Pozdrawiam,
    Adam

  • 18. Data: 2004-08-23 07:55:40
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "AdamZ.org" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mysle ze pytanie jest jasno sprecyzowane, a jezeli go nie rozumiesz nie
    > zabieraj glosu w dyskusji.

    Napisz za chwilę, ze ta grupa jest zła i niedobra, bo nie dostałeś
    satysfakcjonującej i wyczerpującej odpowiedzi :-(

  • 19. Data: 2004-08-24 07:52:16
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-08-22, AdamZ.org <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Jak na razie żadnej kontrenej odpowiedzi :(
    > Jaki bank oferuje karty debetowe, do rachunku firmowego, którymi można
> [...]
    BPH - 75 zł/rok - Visa Classic

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 20. Data: 2004-08-25 12:11:58
    Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>

    "Piotr" <p...@c...cz> wrote in message

    > A karta? Przy koncie w mbanku np. ekarta, karta wirtualna przy koncie w
    > multi, itp. Ew. zwykly clasic firmowy.

    Multi nie ma visy do firmowego ani net karty. Tylko do osobistego.

    JK