  • 1. Data: 2004-03-11 16:47:10
    Temat: Karta Platinum w KB
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kolor platyny w Kredyt Banku
    Kredyt Bank zaoferował pierwszą w kraju kartę kredytową MasterCard Platinum.
    Jest ona symbolem zamożności i wiarygodności kredytowej. W karcianym "body
    language" oznacza indywidualny styl życia i wyjątkowość właściciela.
    calosc
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,4557

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    http://www.prnews.pl/ - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2004-03-11 16:52:33
    Temat: Re: Karta Platinum w KB
    Od: "Krzysztof Zientara" <t...@o...pl>

    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,4557

    Najlepsze jest, że "Klient płacąc nią może oczekiwać obsługi na najwyższym
    poziomie." Ciekawe czy pani Zosia w kasie zwróci na to uwagę :-)

    Pozdrawiam
    Krzysztof Zientara

  • 3. Data: 2004-03-11 16:55:48
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krzysztof Zientara <t...@o...pl> wrote:
    > Najlepsze jest, że "Klient płacąc nią może oczekiwać obsługi na
    > najwyższym poziomie." Ciekawe czy pani Zosia w kasie zwróci na to
    > uwagę :-)

    Zalezy w jakim sklepie, ale zwraca ;)

  • 4. Data: 2004-03-11 17:22:26
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:c2q5mp$bvi$1@news.onet.pl...

    > Zalezy w jakim sklepie, ale zwraca ;)

    Ale centra autoryzacyjne mają to w poważaniu, prawda?

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 5. Data: 2004-03-11 17:33:53
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:c2q5mp$bvi$1@news.onet.pl...

    > Zalezy w jakim sklepie, ale zwraca ;)

    Nie powiedzialbym ze ktorakolwiek kasjerka zwraca uwage na prestiz karty. U
    mnie zwracaja uwage jedynie na karte BPH AE bo twierdza ze jest bardzo
    ladna. Nigdy nie zauwazylem aby jakakolwiek kasjerka jakos specjalnie
    traktowala klientow uzywajacych prestizowych kart. W sumie sie nie dziwie -
    wymagac od kasjerki pracujacej za 400-500 zl aby traktowala "wyjatkowo"
    klienta.

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2004-03-11 17:48:37
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    dziwie -
    > wymagac od kasjerki pracujacej za 400-500 zl aby traktowala "wyjatkowo"

    Poza tym, to mnie zgrzewa kompletnie jak traktuje mnie kasjerka. Przecież to
    już jest po wszystkim. Istotne jest jak działa obsługa, a tej przecież nie
    chwali się nikt (hm, pewnie generalizuję ;]) kartą.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2004-03-11 18:01:36
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    > Poza tym, to mnie zgrzewa kompletnie jak traktuje mnie kasjerka. Przecież
    > już jest po wszystkim. Istotne jest jak działa obsługa, a tej przecież nie
    > chwali się nikt (hm, pewnie generalizuję ;]) kartą.

    Generalizujesz - nie raz mozna poogladac kolejkcje kart wywalona w otwartm
    portfelu :D

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2004-03-11 19:49:09
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    JaKi wrote:

    > Nie powiedzialbym ze ktorakolwiek kasjerka zwraca uwage na prestiz karty. U
    > mnie zwracaja uwage jedynie na karte BPH AE bo twierdza ze jest bardzo
    > ladna.

    Podobne reakcje wywołuje u niektórych kasjerek/kasjerów MC Lukas-Onet ;-)

    Marek

  • 9. Data: 2004-03-12 15:55:38
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    Marek Madej wrote:

    > Podobne reakcje wywołuje u niektórych kasjerek/kasjerów MC Lukas-Onet ;-)

    I KK mBanku ("zlota rybka")

    Miko