  • 1. Data: 2004-03-11 16:17:59
    Temat: Heyah
    Od: "ANDRZEJ" <KLAPS4@wp_wytni.PL>

    podawane ceny sa cenami brutto czy netto? do Heyah 0,68 zł. za min
    połączenia, 0,18 za SMS
    * Poza Heyah 0,98 zł. za min połączenia, 0,28 za SMS

  • 2. Data: 2004-03-11 16:25:44
    Temat: Re: Heyah
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik ANDRZEJ napisał:

    > podawane ceny sa cenami brutto czy netto? do Heyah 0,68 zł. za min
    > połączenia, 0,18 za SMS
    > * Poza Heyah 0,98 zł. za min połączenia, 0,28 za SMS

    Ku&^% tu tez marketiod Ery przypelzl?

    Bartol

  • 3. Data: 2004-03-11 17:55:25
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    A czy przypadkiem nie pomyliłeś grup? Z takimi rzeczami to na
    pl.misc.telefonia.gsm

    K.

  • 4. Data: 2004-03-11 18:18:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Thu, 11 Mar 2004 17:17:59 +0100, "ANDRZEJ" <KLAPS4@wp_wytni.PL>
    wrote:

    >podawane ceny sa cenami brutto czy netto? do Heyah 0,68 zł. za min
    >połączenia, 0,18 za SMS
    >* Poza Heyah 0,98 zł. za min połączenia, 0,28 za SMS

    I osławiona ja..ść era g.m poz..la..ca pr.w.d..ć ro..o.y :)
    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2004-03-11 18:30:44
    Od: "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>

    Użytkownik "ANDRZEJ" <KLAPS4@wp_wytni.PL>

    > podawane ceny sa cenami brutto czy netto? do Heyah 0,68 zł. za min
    > połączenia, 0,18 za SMS
    > * Poza Heyah 0,98 zł. za min połączenia, 0,28 za SMS

    tutaj zajrzyj

    http://www.gsmonline.pl/news/?link=show_details.php?
    id=8682

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 6. Data: 2004-03-19 14:00:54
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> skribis:

    >Ku&^% tu tez marketiod Ery przypelzl?

    Studentow politechniki do tego zatrudniaja? ;)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Ustrzez sie oszustw: http://www.oszustwa.com/forum/
    Gazety to okropne marnotrawstwo papieru, pracy, farby, transportu...

  • 7. Data: 2004-03-19 14:17:05
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik l.e:h napisał:

    > Studentow politechniki do tego zatrudniaja? ;)

    Pewnie biora wszystkich jak leci. ;-P

    Bartol