  • 1. Data: 2004-03-11 15:49:02
    Temat: Re: Gdzie wyzej pisac skarge na bank?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Thu, 11 Mar 2004 15:21:31 GMT, "David Sownicki"
    <d...@v...net> wrote:

    >mimo to Citibank mnie olal. Gdzie moge teraz dalej wystapic ze skarga na
    >bank?

    Arbiter bankowy, a potem sąd.
    --
    ___________ (R)

  • 2. Data: 2004-03-11 16:39:48
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    http://www.zbp.pl/arbiter.php

    > granica i tam skasowali mnie dwa razy tyle na ile podpisalem kwit,
    > ktorego orginal posiadam. Moja reklamacja w Citibanku zajela im 8
    > miesiecy i mimo iz przeslalem dowody bylo to dla banku za malo i nie
    > uznali reklamacji.

    Adas ci zaraz napisze, ze w Citibanku takie rzeczy sie nie zdarzaja.

    MJ

  • 3. Data: 2004-03-11 17:44:56
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl> wrote:

    > Arbiter bankowy, a potem sąd.

    No jak to. I nie skomentowałeś nic odnośnie takiej sytuacji związanej z
    kartą Citibanku?!

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2004-03-11 18:29:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> wrote in message

    > No jak to. I nie skomentowałeś nic odnośnie takiej sytuacji związanej z
    > kartą Citibanku?!

    A coz tu komentowac? Trzeba znac szczegoly sytuacji zeby moc ja ocenic. To,
    ze klient sklada reklamacje nie jest rownoznaczne z tym, ze jest zasadna. Do
    rozstrzygania sporow sa powolane sady arbitrazowe i powszechne.
    IMHO moze sie zdarzyc, ze reklamacja nie zostala uznana z powodu jej
    nieumiejetnego napisania. Zlozenie prawidlowo uzasadnionej reklamacji
    powinno zawsze skutkowac jej uznaniem. Mi zdarzylo sie kiedys zlozyc
    reklamacje za pobranie oplaty za karte po prawie 2 latach [LG Petro Bank -
    wtedy jeszcze nie bylo w tym banku dostepu przez Internet] i nikt nie
    zakwestionowalmoich argumentow, pobrana oplate zwrocono wraz z ustawowymi
    odsetkami. Niedawno skladalem reklamacje za pobranie oplaty w mBanku
    [promocja 500K klientow, 500 kart], rowniez zostala rozstrzygnieta na moja
    korzysc, choc do konca z rozwiazania sprawy zadowolony nie jestem.

    Maciej

  • 5. Data: 2004-03-11 19:53:03
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Adas ci zaraz napisze, ze w Citibanku takie rzeczy sie nie zdarzaja.

    Wlasnie, wlasnie, preciez wlasnie dlatego placi sie za te karte takie chore
    pieniadze... zeby sie takie rzeczy nie zdazaly.
    Ale jak widac Shity to Shity... i inaczej nie bedzie...

    MAd Hat
    ter

  • 6. Data: 2004-03-11 22:57:26
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl> writes:

    > Arbiter bankowy, a potem sąd.

    Chyba ze samemu czekac na ruch banku (po wyczerpaniu innych niz sąd
    mozliwosci), ale to moze gorsze wyjscie (BTE itd).
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH