  • 1. Data: 2004-03-11 14:50:19
    Temat: Lukas i prowizja 1 zl za korzystanie z VC
    Od: "spider" <spajder78[WYTNIJTO]@wp.pl>

    Od nowego roku jest miesieczna oplata 1 zl, zas Lukas nie wzial ode mnie jak
    dotąd ani grosza, e-konto załozylem w zeszlym roku w listopadzie. Wplywy na
    konto napewno nie spelniaja warunku (sredni miesieczny 2000 tys). Jest to
    moje jedyne konto, place co jakis czas za zakupy w supermarkecie, i wyplacam
    kase z Lukasowego bankomatu, po porstu uzywam konta zgodnie z
    przeznaczeniem. Czy Lukas o mnie zapomnial? :) czy moze poczeka az minie 3
    miesiac uzytkowania i dopiero policzy sredni miesieczny wplyw i sciagnie od
    razu 3 zl? A moze po prostu jak "widzą" ze korzystam z konta, cos sie na nim
    dzieje, to nie pobierają prowizji? Ktos ma podobną sytuacje?
    --
    spider

  • 2. Data: 2004-03-11 15:29:19
    Temat: Re: Lukas i prowizja 1 zl za korzystanie z VC
    Od: "janke" <j...@p...onet.peel>

    Spider:
    > Wplywy na konto napewno nie spelniaja warunku (sredni miesieczny 2000
    tys).

    przy takim skromnym ;) wplywie (o ile jest regularny) nie pobierają od
    Ciebie prowizji.
    prowizja, o ile pamiętam, będzie jeśli Twoje wpływy, nawet regularne,
    zejdą poniżej 2 tys. O ile masz i rozmawiamy o e-koncie.

    Sprostuję jeszcze sam siebie - bank pobiera prowizję/opłatę 1pln, ale tez
    przy regularnych wpływach minimum 2 tys. (a Ty parzcież wpłacasz 2000
    tys.) dostajesz też premię czy też bonus w tej samej wysokości 1pln.
    Dlatego wydaje Ci się, że o Tobie zapomnieli.

    > place co jakiś czas za zakupy w supermarkecie

    a tu chyba za mało płacisz ;) płać powyżej 300pln, to dostaniesz jeszcze
    jedną złotówkę premii/bonusu ;)))

    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 3. Data: 2004-03-11 20:27:38
    Od: "spider" <spajder78[WYTNIJTO]@wp.pl>

    W wiadomosci c2q0kh$d5s$...@n...onet.pl,
    janke napisal:
    > Spider:
    >
    > przy takim skromnym ;) wplywie (o ile jest regularny) nie pobierają od
    > Ciebie prowizji.

    Nieprzytomny po wczorajszej imprezie jakis jestem :) Oczywiscie moje wplywy
    są < 2 tys zl
    Czy bank jakos wybiorczo traktuje klientow? nie jest to robione przez jakis
    automat ktory automatycznie wylicza wplywy i pobiera zlotowke :) ?
    --
    spider

  • 4. Data: 2004-03-14 10:55:47
    Od: "Marcin" <m...@b...maila.pl>

    Użytkownik "spider" <spajder78[WYTNIJTO]@wp.pl> napisał w wiadomości

    > moje jedyne konto, place co jakis czas za zakupy w supermarkecie, i
    wyplacam

    Jesli zaplacisz karta w sklepach w danym miesiacy na za min. 300 zl (kwoty
    zaksiegowane w danym miesiacu) to dostajesz bonus 1 zl.
    Byc moze tak bylo u ciebie i oplata za VE 1 zl zostala zbilansowana ow
    bonusem :)

    --
    Marcin