  • 1. Data: 2003-03-19 08:37:22
    Temat: Karta Pekao/LOT - jak jest z odbiorem?
    Od: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl>

    W materiałach rozsyłanych dotychczasowym posiadaczom karty
    Pekao/Qualiflyer podawano, że do nowej karty przyjdzie pocztą
    jedynie PIN, natomiast po samą kartę trzeba będzie zgłosić się
    do oddziału, w dodatku przynosząc starą kartę i kartę Miles&More.
    To samo mówiła pani dzwoniąca z CKC.

    Wyciąg z nowej karty dostałe, a jakże (dobrze że na kwotę 0 zł),
    PIN takoż, a w oddziale twierdzą, że skądże, karty przysyła
    się pocztą i o żadnym odbiorze w oddziale mowy nie ma.

    Jak to właściwie jest?

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszynski m...@i...com.pl
    ----- The signature has been optimized away.

  • 2. Data: 2003-03-20 08:49:03
    Temat: Re: Karta Pekao/LOT - jak jest z odbiorem?
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Marek Barbaszynski wrote:
> [...]
    > jedynie PIN, natomiast po samą kartę trzeba będzie zgłosić się
    > do oddziału, w dodatku przynosząc starą kartę i kartę Miles&More.

    i pani nie powiedziala ci gdzie odbierasz karte ?
    A gdzie odbierales karte Qualiflyer ?

    > Wyciąg z nowej karty dostałe, a jakże (dobrze że na kwotę 0 zł),
    > PIN takoż, a w oddziale twierdzą, że skądże, karty przysyła
    > się pocztą i o żadnym odbiorze w oddziale mowy nie ma.
    >
    > Jak to właściwie jest?

    karte odbiera sie w wybranym oddziale banku - zgodnie z wlasnym zyczeniem
    podczas rozmowy z pania z CKC.

    D.

  • 3. Data: 2003-03-20 08:56:43
    Od: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl>

    Dave wrote:

    > i pani nie powiedziala ci gdzie odbierasz karte ?
    > A gdzie odbierales karte Qualiflyer ?

    Powiedziała, uzgodnilismy konkretny oddział (I Oddział w Siedlcach).
    Ale oddział jest najwyraźniej innego zdania i niec nie wie o
    odbiorze kart, upiera się przy poczcie.
    Qualiflyer przyszedł pocztą (niemal dwa lata temu...)

    A jak o tym przekonać oddział?

  • 4. Data: 2003-03-20 09:09:43
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Marek Barbaszynski wrote:

> [...]
    > odbiorze kart, upiera się przy poczcie.
    > Qualiflyer przyszedł pocztą (niemal dwa lata temu...)

    wiec karta lezy w oddziale

    > A jak o tym przekonać oddział?

    zawolac kierownika. I zazadac zeby zadzwonil do CKC jesli ma watpliwosci.

    D.

  • 5. Data: 2003-03-20 09:42:09
    Od: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl>

    Dave wrote:
    [...]
    > wiec karta lezy w oddziale

    Teraz już wiem :-) Parę minut po wysłaniu posta (a kilkanaście
    po wysłaniu maili do paru adresów w Pekao SA) oddział grzecznie
    zadzwonił i przyznał się, że kartę mają :-)

    [...]
    > zawolac kierownika. I zazadac zeby zadzwonil do CKC jesli ma
    > watpliwosci.

    Próbowałem, ale zajęło im to dwa dni. Jakoś tak podejrzewam,
    że korelacja odpowiedzi z mailami do centrali jest nieprzypadkowa :-)
    Dzięki za odpowiedź!

  • 6. Data: 2003-03-24 08:45:00
    Od: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl>

    Marek Barbaszynski wrote:
> [...]
    > po wysłaniu maili do paru adresów w Pekao SA) oddział grzecznie
    > zadzwonił i przyznał się, że kartę mają :-)

    Przygody mają dalszy ciąg: odwiedziłęm oddział, okazało się
    jednak, że karta wprawdzie jest, ale nikt nie wie gdzie,
    ponieważ pani która wie jest akurat nieobecna. No i karty
    oczywiście nie dostałem :-) Zaczyna mnie to bawić...

  • 7. Data: 2003-03-24 08:52:45
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Marek Barbaszynski wrote:

> [...]
    > ponieważ pani która wie jest akurat nieobecna. No i karty
    > oczywiście nie dostałem :-) Zaczyna mnie to bawić...

    Dobre :-)
    To juz zadzwonic do niej nie moga i zapytac ?
    A swoja droga Pekao powinno sie powaznie zastanowic nad wysylaniem kart
    listem poloconym do domu...

    D.