  • 1. Data: 2003-03-19 08:51:09
    Temat: [DB24] - problemy
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    W poprzednim watku nikogo to niestety nie zainteresowalo, ale moze tym
    razem pojdzie lepiej...

    Grodzki Urzad Pracy (w Krakowie) nie chce realizowac
    przelewow na rachunek bankowy w Millennium, gdyz Deutsche Bank 24 S.A.
    dostarczyl im zly program do obslugi przelewow, i pewnych typow
    rachunkow (tych nowych, dlugich, zgodnych ze standardem numeru
    rachunku bankowego) nie obsluguja, co przyznali w przyslanym pisemku.

    Tylko ze nic w tej sprawie nie zrobili, i dalej przelewy nie docieraja
    na moje konto. Czy ktos moze mi poradzic, co powinno sie teraz zrobic?
    Czy w sytuacji, w ktorej bank dostarczyl bledne (jak twierdza w
    Grodzkim Urzedzie Pracy) oprogramowanie do realizowania przelewow,
    jednak jakis urzednik nie powinien w takim razie przejsc sie osobiscie
    z tym przelewem do banku?

    i ze strony banku: do obsługi, wprowadzonego kilka lat temu, nowego
    standardu numeru rachunku bankowego banki musiały, zgodnie z
    wytycznymi Związku Banków Polskich, dostosować się do 31.01.2001 r.
    Wydaje mi sie, ze powinno to dotyczyc takze oprogramowania do
    wykonywania przelewow, ktore ten bank rozprowadza... Tak czy nie?

    milego bankowania :)