  • 1. Data: 2003-08-08 09:49:57
    Temat: Re: Karta MC Shell z PEKAO SA
    Od: "" <s...@p...onet.pl>

    > zasiegnac rady ludzi ktorzy znaja sie na rzeczy.
    >
    > Dzieki!
    >
    > --
    > Wojtek
    > Moja strona o wyciszaniu PC-ta: http://www.astercity.net/~wojtas99/

    Korzystam - jej cechy szczególne to:
    - brak prowizji przy transakcjach bezgotówkowych,
    - 1pkt shell za wydane 5 zł (o ile korzystasz z pkt shella)
    - a poza tym to zwykla charge

  • 2. Data: 2003-08-08 09:51:38
    Temat: Karta MC Shell z PEKAO SA
    Od: "Wojtas" <w...@w...pl>

    Witam Szanowych Grupowiczow!

    Kiedys tu troche pisalem, ale gdy nauczylem sie juz troche o bankach dzieki
    Wam, przestalem czytac grupe.
    Mam pytanie i znowu tu zagladam, archiwum przejrzalem i nic nie znalazlem na
    ten temat.
    A o to i moj maly problem :)

    Niedawno dostalem niezamawiana karte MasterCard Shell z PEKAO SA . Mam juz
    karte MC (eurokarta z Szopenem), czy warto zrezygnowac z niej i aktywowac
    tego Shella?

  • 3. Data: 2003-08-08 09:59:34
    Od: "Wojtas" <w...@w...pl>

    > Korzystam - jej cechy szczególne to:
    > - brak prowizji przy transakcjach bezgotówkowych,
    To samo zrobili juz jakis czas temu dla kart z Szopenem.
    Kiedys byla prowizja 1%, ale zniesli ja.

    > - 1pkt shell za wydane 5 zł (o ile korzystasz z pkt shella)
    To az tak mnie nie sklania do bawienia sie w rezygnacje z karty.

    > - a poza tym to zwykla charge
    Czyli nie warto zamieniac?

  • 4. Data: 2003-08-08 10:12:35
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Wojtas" <w...@w...pl> wrote in news:bgvrgk$v0c$1@foka1.acn.pl:

    /ciach.../

    > Oplaty chyba w sumie podobne, tak?

    Nie wiem jak teraz, ostatnio placilem 95 zl za rok. A wiec troche (prawie 2x) drozsza
    niz
    pozostale charge Pekao S.A.

    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 5. Data: 2003-08-08 10:29:04
    Od: "Wojtas" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    ..

    > Nie wiem jak teraz, ostatnio placilem 95 zl za rok. A wiec troche (prawie
    2x) drozsza niz
    > pozostale charge Pekao S.A.

    Rzeczywiscie sie nie oplaca, Eurokarta kosztuje 65 zl za rok. Dali teraz
    jakas promocje ze sie mniej placi za Shella, ale tylko na poczatku ...

  • 6. Data: 2003-08-08 11:26:17
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Wojtas" <w...@w...pl> wrote in news:bgvtmq$vv5$1@foka1.acn.pl:

    /ciach..../

    > Rzeczywiscie sie nie oplaca, Eurokarta kosztuje 65 zl za rok. Dali
    > teraz jakas promocje ze sie mniej placi za Shella, ale tylko na
    > poczatku ...

    No ja mialem pierwszy rok za free (taka promocja rok temu), wiec pierwsze dwa lata
    uzytkowania sa porownywalne cenowo z Visa Concerto, z ktorej zrezygnowalem.
    Wowczas oplacalo sie miec Shella, gdyz - o ile dobrze pamietam - byla to jedyna karta

    Pekao S.A. bez prowizji za trans. bezgot.

    Nawet nie wiem ile mam punktow-muszelek - przejde sie chyba na stacje, bo marzy mi
    sie kubek z napisem "Shell Motor Oil" :-)

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 7. Data: 2003-08-08 12:48:50
    Od: "Radek" <k...@i...pl>

    > Nawet nie wiem ile mam punktow-muszelek - przejde sie chyba na stacje, bo
    marzy mi
    > sie kubek z napisem "Shell Motor Oil" :-)

    nie musisz iść. www.kartasmart.pl i sprawdź sobie online ;-)

    Radek

  • 8. Data: 2003-08-09 10:56:07
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Radek" <k...@i...pl> wrote in

    /ciach.../

    > www.kartasmart.pl i sprawdz sobie online ;-)

    Dzieki ! Nawet nie wiedzialem, ze mam tyle punktow :-)

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 9. Data: 2003-08-09 18:16:07
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Wojtas wrote:
> [...]
    >
    > Oplaty chyba w sumie podobne, tak? Regulamin jest strasznie dlugi i
    > wolalbym zasiegnac rady ludzi ktorzy znaja sie na rzeczy.

    Witam,

    bedac w banku raz na rok dzisiaj oddalem ta karte - przyszla w
    poniedzialek, a w srode PIN.

    Pozdrawiam,

  • 10. Data: 2003-08-10 18:28:31
    Od: "boxik" <b...@p...gazeta.pl>

    ciekawa jest ta karta
    przez rok płaciłem kartą i nawet nie zdawałem sobie sprawy ze uzbierałem
    tyle punktów. Jedna z niewielu rzeczy które podobają mi się w Pekao