  • 1. Data: 2004-10-30 16:01:30
    Temat: Karta Lukasa i Skype
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Jakieś problemy są z akceptacją karta Lukasa? Bo dostawałem najpierw CANCELLED,
    a teraz REFUSED.

  • 2. Data: 2004-10-30 17:13:43
    Temat: Re: Karta Lukasa i Skype
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Jakieś problemy są z akceptacją karta Lukasa? Bo dostawałem najpierw
    > CANCELLED,
    > a teraz REFUSED.

    Hm - ktos ostatnio pisal, ze przestali akceptowac karty wystawione w Polsce,
    moze to przez to? Ja spokojnie zaplacilem, ale cholera wie?

  • 3. Data: 2004-10-30 17:47:00
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    e...@n...home.net.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:

    > Hm - ktos ostatnio pisal, ze przestali akceptowac karty wystawione w
    > Polsce, moze to przez to? Ja spokojnie zaplacilem, ale cholera wie?

    Wczoraj po 14 zaplacilem bez problemow MC Lukas Onet.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2004-10-30 18:10:24
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl>
    w wiadomości <news:jle7o0hi2d1f9h4d8ibvckuchqhvm5qbk8@4ax.com> wstukał:

    Ja tam nie wiem, tylko fakty kojarzę: <news:cm03hp$61c$1@news.onet.pl>

    --
    +++++++++++++++++++++++++ Grosch's Law ++++++++++++++++++++++++++++
    Computing power increases as the square of the cost. ++++++++++++++

  • 5. Data: 2004-10-30 20:22:50
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    e...@i...dyndns.org.invalid,
    'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>:
    > Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl>
    > w wiadomości <news:jle7o0hi2d1f9h4d8ibvckuchqhvm5qbk8@4ax.com>
    > wstukał:

    > Ja tam nie wiem, tylko fakty kojarzę: <news:cm03hp$61c$1@news.onet.pl>

    Akurat obsluga KK dziala caly czas. NB. system identyfikowania transakcji
    parametrami jest tam odizolowany od rzeczywistej bazy danych, a wiec nie
    powinien byc podatny na ten blad, ktory dzis opisano i dla ktorego wylaczyli
    system.

    --
    Robert