  • 11. Data: 2002-11-21 19:10:27
    Temat: Re: Karta Kredytowa MultiBanku - zwycięzcš rankingu KK Rzeczpospolitej
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > skoro opisywanych produktów nie ma jeszcze na rynku

    jak to nie ma ? ;-)

    > (ktos uzywa juz KK
    > Multibanku ?

    Ja ;-P
    Dziala b.ladnie ;-)

    > Bo ja czekam i czekam na decysje, a cale zamieszanie trwa
    > w moim przypadku juz ponad MIESIAC !!!).

    Za pare dni bede mial juz_drugi_wyciag ;-))

  • 12. Data: 2002-11-21 19:23:57
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Thu, 21 Nov 2002 20:10:27 +0100, "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote:

    >jak to nie ma ? ;-)
    Od miesiaca probuje dostac ten produkt. Moim zdaniem nie jest on
    dostepny tak jak karty Citi, WBK, czy innych bankow ktore maja je w
    swojej ofercie dluzszy czas. Bo te karty dostaje sie duzo szybciej ...

    >Ja ;-P
    >Dziala b.ladnie ;-)
    Pracownik BRE ? Slyszalem od pracownika Multi ze w pierwszej
    kolejnosci byly obslugiwani i namawiani na karty ....
    >Za pare dni bede mial juz_drugi_wyciag ;-))
    A w moim od miesiaca po zloszeniu wniosku (dokladnie miesiac i 3 dni)
    nie udalo sie im go jeszcze rozpatrzyc ... dzis nawet sie przemoglem i
    zadzwonilem miedzy 8 a 16 na muLinie zeby sie dowiedziec jak moj
    wniosek, ale niestety zostalem potraktowany niezgodnie z procedura ...
    LOL ... po 17 udalo mi sie w koncu rozmawiac z kompetentna osoba, ale
    niestety po 5 minutach i tak okazalo sie ze nic mi nie pomoze bo
    trzeba dzwonic miedzy 8 a 16 ;((.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 13. Data: 2002-11-21 20:07:38
    Temat: Re: Karta Kredytowa MultiBanku - zwycięzc? rankingu KK Rzeczpospolitej
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Od miesiaca probuje dostac ten produkt. Moim zdaniem nie jest on
    > dostepny tak jak karty Citi, WBK, czy innych bankow ktore maja je w
    > swojej ofercie dluzszy czas. Bo te karty dostaje sie duzo szybciej ...

    Ja na kk citi czekalem 1,5 miesiaca ;-/

    > Pracownik BRE ?

    Nie. Wniosek zlozylem 18 w_oddziale_;-P

    > Slyszalem od pracownika Multi ze w pierwszej
    > kolejnosci byly obslugiwani i namawiani na karty ....

    Bzdura !

  • 14. Data: 2002-11-22 11:28:29
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >Ja na kk citi czekalem 1,5 miesiaca ;-/

    >Nie. Wniosek zlozylem 18 w_oddziale_;-P

    >Bzdura !

    Nie wiem czy namawiali w BRE, ale ja tam nie pracuję, a też mam już kartę.
    Wniosek złożyłem zaraz jak wprowadzili ten produkt i za jakiś tydzień miałem
    kartę. Na razie nie mam żadnych zastrzeżeń.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 15. Data: 2002-11-22 19:49:55
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Thu, 21 Nov 2002 21:07:38 +0100, "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote:

    >Ja na kk citi czekalem 1,5 miesiaca ;-/
    No to moze musze sie tak jak najszybciej wybrac, w lutym dostane :)

    >Nie. Wniosek zlozylem 18 w_oddziale_;-P
    Heh ... chcialbym miec oddzial blizej niz 200 km od miejsca
    zamieszkania ...
    >Bzdura !
    Na jakiej podstawie tak twierdzisz ? Pracownik oddzialu poinformowal
    mnie podczac grzecznosciowej pogawedki ze wypelniali wnioski
    pracownikow "duzego" BRE seryjnie w dosc duzej ilosci ...

    pzdr,
    Dentarg

  • 16. Data: 2002-11-22 20:16:46
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Fri, 22 Nov 2002 12:28:29 +0100, "alexy" <a...@w...pl> wrote:

    >Nie wiem czy namawiali w BRE, ale ja tam nie pracuję, a też mam już kartę.
    >Wniosek złożyłem zaraz jak wprowadzili ten produkt i za jakiś tydzień miałem
    >kartę. Na razie nie mam żadnych zastrzeżeń.
    Szczerze zazdroszcze, pewnie duze dochody ze taka szybka ich reakcja,
    w tej chwili tylko w ten sposob potrafie wytlumaczyc roznice w jakosci
    obslugi poszczegolnych klientow, chociaz chyba Spekulant ma Golda w
    Fortisie wiec pewnie dochody mial OK, a mu odmowili :)).

    pzdr,
    Dentarg

  • 17. Data: 2002-11-23 00:57:08
    Temat: Re: Karta Kredytowa MultiBanku - zwycięzcą rankingu KK Rzeczpospolitej
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> writes:

    > http://www.rp.pl/dodatki/pieniadze_021121/pieniadze_
    a_1.html

    > "Wiesz, że zawsze będziesz w stanie spłacić całe zadłużenie zaciągnięte
    > kartą kredytową. Najlepsza dla ciebie będzie więc Visa Credit oferowana
    > przez MultiBank, która zwyciężyła w naszym rankingu. Nawet jeśli kiedyś nie
    > uregulujesz całego długu i będziesz musiał zapłacić odsetki, nie będą one
    > wygórowane. Visa Economic Millennium, która zajęła drugie miejsce, jest
    > idealna dla tych, którzy z góry zakładają spłacanie tylko części kredytu.

    Bardzo dziwne. Nie wiem czym sie rozni "economic" od zwyklej, ale
    wlasnie karta Millennium jest dobra wtedy, gdy z gory zaklada sie
    splate calosci (albo czesci, ale konkretnej, wybranej z ich zestawu)
    w ostatnim dniu. Bo wlasnie tak ona dziala, splata robi sie sama
    ostatniego dnia.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator