  • 21. Data: 2002-10-27 16:06:27
    Temat: Re: Karta Kredytowa!!!
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >Ano mowie, ze tania, sama sie zwraca na promocjach artykulow i uslug, ktore
    >i tak kupuje"
    >
    >Teza: Citi to dobra KK ale najdrozsza w obsludze.Cos za cos. Twierdze: te
    >same uslugi masz gdzie indziej o wiele taniej. /By the way, ile zaplaciles
    >za dostarczenie karty na Rhodos?/.Najbardzie irytujace jest w Citi
    >"wciskanie kitu" dla ubogich mysleniem w stylu "jedyny Bank ktory da ci 6
    >kart dodatkowych do twojej KK" -kazda osobno platna...

    Odnosze wrazenie, ze nie chcesz zrozumiec prostego tekstu sformuowanego
    mam nadzieje) w poprawnej polszczyznie. Chodzi mi o to, zebys UZASADNIL.
    Teze jestem w stanie z grubsza wyczytac z Twojego tekstu.
    Gdzie masz kilkunastoprocentowe znizki na zakup jeans'ow czy zrobienie
    odbitek ? Mowie, ze cena tej karty ( 75 + 12 * 6,50 ) zwraca sie na tych
    znizkach. ( Akurat dla mnie nie ma to wiekszego znaczenia). Znaczenie ma
    unikniecie UPOKARZAJACEJ procedury reklamacyjnej.

    Co do oplaty za dostarczenie. Oczywiscie NIC NIE ZAPLACILEM. Nigdy nie place
    za dostarczenie zastrzezonej karty. Zreszta mam taki zwyczaj, ze zwykle po
    zakupach internetowych zastrzegam karte i prosze o nastepna - strzezonego
    Pan B strzeze. I oczywiscie NIC nie palce.

    Jezeli chodzi o karte dodatkowa - probuja mi wcisnac dodatkowa - oczywiscie
    bezplatnie. Ale nie daja dla osob niepelnoletnich.

    Ustosunkuj sie do tej wypowiedzi, podaj przyklad lepiej ubezpieczonej karty,
    z lepsza obsluga, lepszymi promocjami.

    pzdr
    wkg

  • 22. Data: 2002-10-27 16:27:37
    Od: "aa" <...@...pl>

    1. "nie chcesz zrozumiec prostego tekstu sformuowanego
    mam nadzieje) w poprawnej polszczyznie" - no wiec to nie jest poprawna
    polszczyzna!
    2."Gdzie masz kilkunastoprocentowe znizki na zakup jeans'ow czy zrobienie
    odbitek " - nie wiem gdzie, ale co to ma za znaczenie jesli lista sklepow
    dotyczy kilku /doslownie!/ placowek (prawie) wylacznie w Warszawie!?!?!
    3."Mowie, ze cena tej karty ( 75 + 12 * 6,50 ) zwraca sie na tych
    znizkach. " - w sumie 153zl za karte; obawiam sie ze na jeansy i fotki nie
    wydajesz 1530zl w roku /10% znizki/ zeby wyjsc najwyzej na zero.
    4."Zreszta mam taki zwyczaj, ze zwykle po zakupach internetowych zastrzegam
    karte i prosze o nastepna " - no tym tekstem to mnie dobiles, a ja myslalem
    ze jestem oszczedny i przezorny; Rozumiem, ze Citi zna twoj adres na pamiec
    skoro wysyla ci karte kilka /kilkanascie/ razy w miesiacu.
    5. "probuja mi wcisnac dodatkowa - oczywiscie bezplatnie" - jakim cudem
    bezplatnie skoro w taryfikatorze jest oplata???
    6. Na oslode, i to jest jedyny plus karta wyglada ladnie wizualnie.
    Pozdrawiam.

  • 23. Data: 2002-10-27 16:32:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "aa" <...@...pl> napisał w wiadomości
    .

> [...]
    > odbitek " - nie wiem gdzie, ale co to ma za znaczenie jesli lista sklepow
    > dotyczy kilku /doslownie!/ placowek (prawie) wylacznie w Warszawie!?!?!

    No, nie calkiem tak doslownie ;0. Poklikaj sobie troche...
    http://www.online.citibank.pl/portal/generic.jsp?con
    tentID=pConKKCSZnizDoda&viewID=MY_PORTAL_VIEW&conten
    tType=PSDisplayContent&beanID=21

    > 5. "probuja mi wcisnac dodatkowa - oczywiscie bezplatnie" - jakim cudem
    > bezplatnie skoro w taryfikatorze jest oplata???

    Intuicja mi podpowiada, ze teraz karte dodatkowa zamowiona przez Citiphone dostaje
    sie gratis ;).

    > 6. Na oslode, i to jest jedyny plus karta wyglada ladnie wizualnie.

    Dla mnie wyglad w przypadku karty ma drugorzedne znaczenie.

    Maciej

  • 24. Data: 2002-10-27 16:34:57
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    >ze jestem oszczedny i przezorny; Rozumiem, ze Citi zna twoj adres na pamiec
    >skoro wysyla ci karte kilka /kilkanascie/ razy w miesiacu.

    Nie, kilka razy w roku. Oczywiscie, ze nie zna na pamiec, maja go w systemie
    a weryfikuja podczas rozmowy, w ktorej zastrzegam karte.

    >5. "probuja mi wcisnac dodatkowa - oczywiscie bezplatnie" - jakim cudem
    >bezplatnie skoro w taryfikatorze jest oplata???

    Widzisz, sa tez promocje.

    >6. Na oslode, i to jest jedyny plus karta wyglada ladnie wizualnie.

    Eeeee, mam ladniejsze. Znacznie

    Ale wydaje mi sie, ze trollujesz. Zadajesz pytanie, odpowiadam Ci,
    domniemujac, ze chcesz sie czegos nauczyc. Zamiast sluchac filozofujesz bez
    sensu, jakies ironie, nie wiem po co ....
    Nie rozumiesz ( albo udajesz ) co sie pisze, wojujesz z wiatrakami. Nie
    chcesz rady - OK, wez jakies tanie badziewie.

    dla mnie EOT
    wkg

  • 25. Data: 2002-10-27 16:57:39
    Od: "aa" <...@...pl>

    "Zamiast sluchac filozofujesz bez sensu, jakies ironie, nie wiem po co
    ..."

    No widzisz, Ty bys chcial zeby Cie sluchac, błąd, duzy błąd. Slowo
    filozofia oznacz umilowanie prawdy, a nie ambonowe kaznodziejstwo - nie
    obrazaj sie jak ktos nie kiwa glowka taktak na to co mowisz; to nie jest
    koniecznie Twoj wrog;

    "Eeeee, mam ladniejsze. Znacznie"

    Jaka?

  • 26. Data: 2002-10-27 18:44:02
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    > Pytanie standardowe ale warunki wydania ulegaja ciaglej zmianie.
    > Gdzie obecnie najlepsza oferta Visy lub MasterCard?

    a zaczęło się tak niewinnie... żenada

  • 27. Data: 2002-10-27 21:45:30
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    właśnie dostałem list od aa:

  • 28. Data: 2002-10-27 22:05:20
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > A to nie wiedzialem, jakas promocja ?

    Tak ;-)) do konca roku.

    > No jakby skakac po promocjach to
    > granice oplacalnosci obnizymy do 600 zl/mc ale moze oprocentowanie
    > depozytow bedzie spadac i znow wrocimy do granicy 1000 zl /mc :))

    Mam tez z promocji citka MC za 45zl ;-))

    Ps. Zeby kalkulowac oplacalnosc KK mozna tez wziac pod uwage oszczednosc na
    odsetkach linii kredytowej ;-)

  • 29. Data: 2002-10-27 22:12:21
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Jezeli tak "ubzpieczone" karty mozna w ogole nazwac KK.

    Bez przesady ! Pokaz mi druga tak ubezpieczona KK jak citka !!
    Zatem ubezpieczenie citka jest wyjatkiem, a nie norma ;((
    BTW to chyba nie rodzaj ubezpieczenia decyduje czy dana karta jest kredytowa
    ? ;-P

    > Jak kto woli. Nie
    > bede sie spieral.

    No wlasnie ;-)

    > Ale jakos mi sie koszt karty dziwnie zwraca po zakupie pary spodni,
    > wywolaniu kilku filmow i zrobieniu odbitek za kilkaset zlotych.

    Fakt czasem sie przydaje ;-) Np. znizki KK Gold w hotelach Orbisu/Accor.

    > I nie poluje na promocje. Po prostu zalamana kasjerka mowi: Aaaaa, V Citi,
    > trzba bylo uprzedzac, mamy 10%, 15 % promocje. Niby mala rzecz a cieszy.

    Nie zmienia, to faktu, ze mozna miec obie karty -MC KK citi i KK VC innego
    banku ;-P

    pzd
    witek

    Ps. citek od razu nie mial tak korzystnego ubezpieczenia, zatem dajmy czas
    multi ;-)

  • 30. Data: 2002-10-28 06:22:20
    Od: p...@p...onet.pl

    > Tak wiec chodzi o uzyskanie 50
    > dniowego bezplatnego kredytu podczas gdy moje dochody zarobia co nieco na
    > ROR. Tyle.

    A ile zarobisz trzymając kasę na RORze ? Pewnie z 50 gr miesięcznie, a KK
    kosztuje ...

    Piotrek