  • 1. Data: 2003-03-14 07:27:15
    Temat: Karta Inteligo \Visa Electron i jej skuteczne dzialanie?
    Od: "Marcin Mucha" <m...@s...com>

    Witam
    Złozylem wniosek o zalozenie konta Inteliteligo prywatne.I mimo iz juz na
    pewno bylo takie pytanie na grupie to bardzo bym prosil o odpowiedz bo jest
    to dla mnie bardzo istotana sprawa.Tak wiec chodzi mi o karte Inteligo Visa
    Electron.
    Jak jest z jej dzialaniem.Czy naprawde mozna jej uzywac do placenia w
    serwisach internetowych tak jak karty Visa.Clasic. Czy raczej jest ona malo
    przydatna do tych celow.Rejstruje dosyc spora liczbe domen w zwiazku z tym
    mam pytanie czy ktos z szanownych grupowiczow uzywal tej karty do placenia
    np w takich zerwisach.

    Zagraniczne:
    http://godaddy.com
    http://enom.com
    http://register.com
    http://registerfly.com
    http://names4ever.com

    Polskie (Autoryzowane przez polcard e-card) np:
    Allegro.pl
    plusgsm.pl
    interia.pl
    I inne

    Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

    --
    ----
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-03-14 09:02:53
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Marcin Mucha napisał:

> [...]
    > mam pytanie czy ktos z szanownych grupowiczow uzywal tej karty do placenia

    Dziala bez zadnego problemu. W Polsce i za granica, z kodem z tylu karty
    i bez. Placilem za prenumeraty pism, rejestracje domen i zakupy w
    sklepach. Nigdy nie mialem zadnych problemow.

    Bartek

  • 3. Data: 2003-03-14 09:07:41
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > i bez. Placilem za prenumeraty pism, rejestracje domen i zakupy w
    > sklepach. Nigdy nie mialem zadnych problemow.

    To jesteś wielkim szczęściarzem! :-)
    VE Inteligo przez dłuższy czas nie działała np. w PolCardzie.
    W moim przypadku szczególnie widoczne było to przy próbie płacenia za rzeczy
    wylicytowane na aukcjach WOŚP - kilkanaście razy bez widocznej przyczyny nie
    udało mi się zautoryzować transakcji...
    Wiem, że problem był szerszy, bo bank obiecywał zrobienie z tym czegoś (ktoś
    swego czasu pisał nawet o tym na liście).
    Jak jest teraz, nie wiem - przestałem jej do tego używać...

    m23m

  • 4. Data: 2003-03-14 09:12:08
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    http://e-platnosci.23.pl/banki/zakupy.htm

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2003-03-14 09:16:05
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wiem, że problem był szerszy, bo bank obiecywał zrobienie z tym czegoś
    (ktoś
    > swego czasu pisał nawet o tym na liście).

    Zgodnie z zapowiedziami juz dziala.

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2003-03-14 09:43:59
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To jesteś wielkim szczęściarzem! :-)
    > VE Inteligo przez dłuższy czas nie działała np. w PolCardzie.

    I w Citi.

> [...]
    > swego czasu pisał nawet o tym na liście).

    Ja? :-)

    > Jak jest teraz, nie wiem - przestałem jej do tego używać...

    Zgodnie z wielokrotnie przesuwanym przez Euronet terminem - wszystko zaczęło
    działąć 14-go lutego.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 7. Data: 2003-03-14 10:39:46
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    W news:b4s0b4$qqa$1@atlantis.news.tpi.pl,
    Marcin Mucha <m...@s...com> napisał(a):
> [...]
    > zwiazku z tym mam pytanie czy ktos z szanownych grupowiczow uzywal
    > tej karty do placenia np w takich zerwisach.

    Z tych nie korzystałem. Na pewno nie działa np. w sklepie z akcesoriami
    do palmtopów Brando Workshop. Musiałem płacić classiciem.

    --
    Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
    k...@b...tk przestepczą, ale nie można nazwać

  • 8. Data: 2003-03-14 10:48:45
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 14 Mar 2003 10:02:53 +0100), Bartol Partol
    <b...@p...c> był(a) napisał(a):

    >Dziala bez zadnego problemu. W Polsce i za granica, z kodem z tylu karty
    >i bez. Placilem za prenumeraty pism, rejestracje domen i zakupy w
    >sklepach. Nigdy nie mialem zadnych problemow.

    Dupa... Kolega ostatnio chciał coś kupić w sklepie internetowym i nie
    przyjmowało mu. Musiał korzystać z mojej eKarty z mBanku. VE z
    inteligo czasami zadziała, ale to sztuczny twor, bo VE nie jest
    przeznaczona do takich transakcji i są miejsca, gdzie z definicji to
    odpada.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 9. Data: 2003-03-14 10:48:47
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Konrad Brywczyński" <k...@b...tk> napisał w wiadomości

    > Z tych nie korzystałem. Na pewno nie działa np. w sklepie z akcesoriami
    > do palmtopów Brando Workshop. Musiałem płacić classiciem.

    A może było to w okresie, kiedy były problemy z transakcjami internetowymi?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 10. Data: 2003-03-14 11:00:57
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    W news:b4sc38$d4h$1@news.onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl> napisał(a):
    > A może było to w okresie, kiedy były problemy z transakcjami
    > internetowymi?

    Tak, 3 razy w odstępach paru miesięcy miałem pecha. Już taki
    jestem pechowiec. ;)

    /A poważnie: nie, nie sądzę. Ostatnio, w piątek chyba chciałem
    coś kupić i nie przeszło, dzwoniłem do Inteligo i konultant
    tylko powiedział, że jeśli w sklepie nie ma znaczka, że akceptują
    VE, to nie gwarantują, że się da./

    --
    Konrad J. Brywczyński No use to complain
    k...@b...tk If you're caught out in the rain