  • 1. Data: 2003-05-13 16:06:43
    Temat: Karta ING Pani - czy ktoś ma?
    Od: m...@p...onet.pl

    Czy już ktoś dostał kartę Pani z ING? Czekam i do tej pory nic nie dostałem,
    nawet głupiej koperty z PINem.

  • 2. Data: 2003-05-14 06:29:12
    Temat: Re: Karta ING Pani - czy ktoś ma?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    > Czy już ktoś dostał kartę Pani z ING? Czekam i do tej pory nic nie
    dostałem,
    > nawet głupiej koperty z PINem.

    ja mam w podglądzie internetowym widoczny numer karty, ale samej karty ani
    pinu nie mam :(

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-05-14 07:03:39
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Czy już ktoś dostał kartę Pani z ING? Czekam i do tej pory nic nie
    > dostałem, nawet głupiej koperty z PINem.

    Mieli wysylac od poczatku maja wiec pewnie jeszcze troche to potrwa. Sadze
    ze na koniec maja mozna sie jej spodziewac.

    D.

  • 4. Data: 2003-05-20 23:18:31
    Od: n...@p...onet.pl

    > Czy już ktoś dostał kartę Pani z ING? Czekam i do tej pory nic nie dostałem,
    > nawet głupiej koperty z PINem.

    Karty jeszcze nie, ale dziś był telefon z ING do żony,
    że jej karta została zasilona kwotą 151zł, bo hasło się spodobało :)))
    ;((( a miała być Toyota ;(((

  • 5. Data: 2003-05-21 06:33:04
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Karty jeszcze nie, ale dziś był telefon z ING do żony,
    > że jej karta została zasilona kwotą 151zł, bo hasło się spodobało :)))
    > ;((( a miała być Toyota ;(((

    a jakie było to hasło ? :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2003-05-21 07:02:04
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Karty jeszcze nie, ale dziś był telefon z ING do żony,
    > że jej karta została zasilona kwotą 151zł, bo hasło się spodobało :)))
    > ;((( a miała być Toyota ;(((

    właśnie zadzwoniła do mnie żona i poinformowała, że do niej też zadzwonili i
    też ma 151 zł :)

    do mnie na razie nikt nie dzwonił - pewnie do tych co wygrali Toyotę
    zadzwonią na końcu :))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 7. Data: 2003-05-21 17:57:29
    Od: n...@p...onet.pl

    > a jakie było to hasło ? :)

    Hmm, ładnie mi się wtedy zrymowało ...
    ... cóż, nie pamiętam, to było tak dawno,
    a ja pamięć mam dobrą, ale krótką ;)))

  • 8. Data: 2003-05-23 12:27:04
    Od: m...@p...onet.pl

    > do mnie na razie nikt nie dzwonił - pewnie do tych co wygrali Toyotę
    > zadzwonią na końcu :))

    Do mnie jeszcze nie zadzwonili. Czyżbym miał dostać autko?

  • 9. Data: 2003-05-24 10:31:29
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 13 May 2003 18:06:43 +0200, m...@p...onet.pl wrote:

    >Czy już ktoś dostał kartę Pani z ING? Czekam i do tej pory nic nie dostałem,
    >nawet głupiej koperty z PINem.

    Dzisiaj przyszla. Karta sliczna. jest personalizowana.
    http://www.kartybankowe.net/ing-mae-pani.jpg

    Niestety nic ne wygralem ale to zadna niespodziankaz bo przy hasle sie
    nie wysililem :).
    Karty nie podpieli mi do dostepu inetowego :(.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 10. Data: 2003-05-26 11:29:29
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie wysililem :).
    > Karty nie podpieli mi do dostepu inetowego :(.

    u mnie karta jest podpięta
    dostałem też nagrodę 151 zł

    no ale samej karty nie mam :)))
    może dzisiaj dotrze