  • 1. Data: 2003-05-13 14:33:17
    Temat: Wniosek o kartę - odpowiedź
    Od: p1w <w...@w...pl>

    Otrzymałem co następuje :

    "Informujemy, że wniosek nr CXXXXXXXXXXX złożony dnia 2003-XX-XX o
    godzinie XX:XX:XX o przyznanie karty kredytowej typu Visa Classic został
    wstępnie rozpatrzony pozytywnie. Jeżeli Pani/Pana wniosek wymaga
    dokumentów do poprawnego rozpatrzenia przez Bank, będą one wymienione
    poniżej:

    Wypowiedzenie umowy o korzystanie z karty kredytowej przyjęte przez
    dotychczasowy bank (oryginał)

    Wypowiedzenie umowy o korzystanie z karty kredytowej przyjęte przez
    dotychczasowy bank (oryginał)

    W najbliższym okresie zgłosi się do Pani/Pana nasz agent w celu
    weryfikacji tożsamości, odebrania wymienionych dokumentów oraz
    podpisania dokumentów kredytowych.
    Dokumenty te zostaną zweryfikowane przez Bank w celu ustalenia ich
    zgodności z informacjami deklarowanymi we wniosku.
    Po pozytywnej weryfikacji podpisanej umowy i dostarczonych dokumentów,
    otrzyma Pani/Pan pocztą nieaktywną kartę kredytową. Również pocztą (w
    osobnej przesyłce) zostanie wysłana podpisana przez mBank umowa karty
    kredytowej. W celu aktywacji karty prosimy skontaktować się z mLinią
    lub dokonać aktywacji na stronach transakcyjnych mBanku. W przypadku
    negatywnej weryfikacji mBank może zwrócić się z prośbą o dodatkowe
    wyjaśnienie lub odrzucić wniosek, o czym również zostanie Pani/Pan
    poinformowany emailem, listownie lub telefonicznie.

    Ta wiadomość została wygenerowana automatycznie. Prosimy na nią nie
    odpowiadać."

    Występowałem o wydanie a nie przeniesienie. Zadeklarowałem posiadanie
    dwóch innych kart.
    Czy to znaczy że dostanę kartę jak zrezygnuję z dwóch w innych bankach.
    Co jest grane ? Ktoś coś wie ?

  • 2. Data: 2003-05-13 14:45:58
    Temat: Re: Wniosek o kartę - odpowiedź
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    p1w wrote:
    [...]

    > Występowałem o wydanie a nie przeniesienie. Zadeklarowałem posiadanie
    > dwóch innych kart.
    > Czy to znaczy że dostanę kartę jak zrezygnuję z dwóch w innych bankach.
    > Co jest grane ? Ktoś coś wie ?

    Chyba błąd.
    Mi też się wydaje, ze nie zaznaczałem przeniesienia.A dostałem oryginał
    wypowiedzenia umowy.

    KJ

  • 3. Data: 2003-05-13 15:59:17
    Od: Marcin Kozłowski <s...@U...pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b9r06l$bq1$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Chyba błąd.
    > Mi też się wydaje, ze nie zaznaczałem przeniesienia.A dostałem oryginał
    > wypowiedzenia umowy.

    chyba napewno.. za mam 3 karty, ale przeniesienie to zaznaczylem tylko
    jednej karty.

    a juz na ostatniej stronie formularza na stronie, po przyjeciu wniosku byl
    ten blad.

    pozdro
    SirmarK

  • 4. Data: 2003-05-16 13:54:33
    Od: p1w <w...@w...pl>

    > Występowałem o wydanie a nie przeniesienie. Zadeklarowałem posiadanie
    > dwóch innych kart.
    > Czy to znaczy że dostanę kartę jak zrezygnuję z dwóch w innych
    > bankach. Co jest grane ? Ktoś coś wie ?

    Dzisiaj przyszła poprawka, już bez żądania rezygnacji z kart. Widocznie
    błąd.