  • Data: 2017-04-04 10:39:52
    Temat: Re: Karta Aliora "kantorowa" nie działa/działa w UK
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ZTCP to w UK - czy za inną granicą też - źródłem kłopotów może być brak wgranego do
    chipa karty PINu offline.
    Najłatwiej zrobić to w bankomacie - oczywiście w PL, próbując wypłacić większą sumę
    niż jest na koncie.
    Choć kto wie, może ten brytyjski bankomat też dał sobie z tym radę ?
    Ja w każdym razie tak zrobiłem przed wyjazdem do Grecji i płatność z chipa z PINem
    poszła bez problemu - ale była aż na 4,4 euro i w ogóle dobrze, że jedną udało mi się
    zrobić ;>
    Cóż, z kartami aliora jest jak z każdą taniochą - jakością nie grzeszą, choć w necie
    są różne opinie, jednym działają pięknie, ale inni problemy zgłaszają - pytanie, czy
    obiektywne, czy z własnej winy (np. nieprzygotowanej karty).

    Dobrą kartę walutową można mieć jeszcze w citku z kontem citi priority. I chyba
    jeszcze trwa promocja.