  • 1. Data: 2017-04-03 22:47:50
    Temat: Karta Aliora "kantorowa" nie działa/działa w UK
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Żona była w UK.
    Za namową kupiłem Aliora karte w kantorze.
    Poszła do sklepów:
    Pierwszy transkacja przeszła.
    Druga ponieważ rachunek był wyższy niż 10 funtów musiała podpisać (?)
    Trzeci sklep karta nie przeszła. Karta milenium (złotówkowa) przeszła.(???)
    W końcu poszła do bankomatu i wypłaciła kasę

  • 2. Data: 2017-04-03 22:57:58
    Temat: Re: Karta Aliora "kantorowa" nie działa/działa w UK
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    A to w ogole byl problem banku czy organizacji platniczej? W Austrii
    spotkalem sie z odmowa przyjecia MC, tudziez z dwoma roznymi terminalami do
    roznych kart.

  • 3. Data: 2017-04-04 09:25:07
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 kwietnia 2017 22:57:59 UTC+2 użytkownik brum napisał:
    > A to w ogole byl problem banku czy organizacji platniczej? W Austrii
    > spotkalem sie z odmowa przyjecia MC, tudziez z dwoma roznymi terminalami do
    > roznych kart.

    ale to można jakoś sprawdzić?
    Bo raz na jakiś czas żona jedzie do siostry do Anglii
    i teraz cholera wie czy ma dostęp do kasy czy nie?

  • 4. Data: 2017-04-04 10:00:13
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-04-03 o 22:47, Bolko pisze:
> [...]
    > Trzeci sklep karta nie przeszła. Karta milenium (złotówkowa) przeszła.(???)
    > W końcu poszła do bankomatu i wypłaciła kasę

    A limity dobrze poustawiane?

    --
    Pete

  • 5. Data: 2017-04-04 10:18:19
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 03-04-2017 o 22:47, Bolko pisze:
> [...]
    > Trzeci sklep karta nie przeszła. Karta milenium (złotówkowa) przeszła.(???)
    > W końcu poszła do bankomatu i wypłaciła kasę

    https://groups.google.com/forum/embed/#!topic/pl.biz
    nes.banki/B8WuESoEzEQ

  • 6. Data: 2017-04-04 10:39:52
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    ZTCP to w UK - czy za inną granicą też - źródłem kłopotów może być brak wgranego do
    chipa karty PINu offline.
    Najłatwiej zrobić to w bankomacie - oczywiście w PL, próbując wypłacić większą sumę
    niż jest na koncie.
    Choć kto wie, może ten brytyjski bankomat też dał sobie z tym radę ?
    Ja w każdym razie tak zrobiłem przed wyjazdem do Grecji i płatność z chipa z PINem
    poszła bez problemu - ale była aż na 4,4 euro i w ogóle dobrze, że jedną udało mi się
    zrobić ;>
    Cóż, z kartami aliora jest jak z każdą taniochą - jakością nie grzeszą, choć w necie
    są różne opinie, jednym działają pięknie, ale inni problemy zgłaszają - pytanie, czy
    obiektywne, czy z własnej winy (np. nieprzygotowanej karty).

    Dobrą kartę walutową można mieć jeszcze w citku z kontem citi priority. I chyba
    jeszcze trwa promocja.

  • 7. Data: 2017-04-04 18:50:31
    Od: szsz <s...@a...pl>

> [...]
    >
    > Dobrą kartę walutową można mieć jeszcze w citku z kontem citi priority. I chyba

    ja korzytalem z kart TM; w sumie to byly Alior;
    karty w Euro i Funtach; zadnych problemow
    ale chyba najlepiej pierwszy raz uzyc z PINem w bankomacie

    m.

  • 8. Data: 2017-04-04 20:46:38
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    W sensie: żeby nie ponieść prowizji od wypłaty?

    -----

  • 9. Data: 2017-04-05 10:42:41
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 4 kwietnia 2017 20:46:39 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > W sensie: żeby nie ponieść prowizji od wypłaty?
    Tak, bo to było 15%, więc szkoda, jeszcze pół biedy jakby to był bankomat wypłacający
    10-złotówki, ale to mniejszość,
    A skoro wypłata nieudana z powodu braku śródków wystarcza do wgrania PIN, to nie ma
    co przepłacać.
    "Ciekawe" bowiem dlaczego dla kart z kantoru aliora wszystkie bankomaty w PL są
    bezpłatne ? ;>
    Ew. można spróbować zapłacić z chipa 2zł za chlebek w biedronce, przy okazji ma się
    załatwioną transakcję zwalniającą z opłaty za kartę, wtedy koszt to tylko 30gr.

  • 10. Data: 2017-04-05 12:37:03
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Aż taka jest prowizja od wypłacania gotówki z karty "kantorowej" w bankomacie?
    A jak by było przy cash-back?
    Czy taki cash-back dałoby się zrealizować za granicą?

    -----