  • 1. Data: 2014-11-08 16:36:06
    Temat: Kantor walutowy - online
    Od: "For@ll" <w...@s...info>

    Witam,

    Jest jakiś kantor walutowy online, w którym w weekend kupie walutę zeby
    doładować karte prepaid?

  • 2. Data: 2014-11-08 18:13:52
    Temat: Re: Kantor walutowy - online
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 08.11.2014 o 16:36, For@ll pisze:
    > Witam,
    >
    > Jest jakiś kantor walutowy online, w którym w weekend kupie walutę zeby
    > doładować karte prepaid?

    Popatrz po najbardziej znanych czyli walutomat, cinkciarz, fritzexchange
    etc.

    Xenocide

  • 3. Data: 2014-11-09 01:49:06
    Od: "For@ll" <w...@s...info>

    W dniu 2014-11-08 o 18:13, xbartx pisze:

    > Popatrz po najbardziej znanych czyli walutomat, cinkciarz, fritzexchange
    > etc.

    cinkciarz na weekendzie nie zrealizuje, mam tam konto.. pozostaja te dwa

  • 4. Data: 2014-11-11 15:44:50
    Od: "Pat" <x...@x...pl>

    > Witam,
    >
    > Jest jakiś kantor walutowy online, w którym w weekend kupie walutę zeby
    > doładować karte prepaid?

    Internetowy Kantor:
    http://patbank.pl/ik/

    Walutomat:
    http://patbank.pl/walutomat/

  • 5. Data: 2014-11-11 18:31:35
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 11.11.2014 o 15:44, Pat pisze:

    > Internetowy Kantor:

    > Walutomat:

    Jak już wrzucasz linki polecające to może byś z łaski swojej o tym
    poinformował.

    Xenocide

  • 6. Data: 2014-11-13 08:37:26
    Od: Forall <N...@s...info>

    On 08.11.2014 18:13, xbartx wrote:

    > Popatrz po najbardziej znanych czyli walutomat, cinkciarz, fritzexchange
    > etc.

    Walutomat - to jest to :-) Dzięki xbartx za info.