  • 1. Data: 2013-01-22 11:26:19
    Temat: Kantor Alior kod SWIFT: ALBPPLPW czy inny?
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Jaki kod SWIFT ma Kantor Alior?

    Na stronie jest napisane, ze ALBPPLPW,
    ale na sieci znalazlem jeszcze dwa inne:
    ALBPPLPWXXX
    ALBPPLP1BMW

    W Syncowym szablonie wpisalem ten ze strony Aliora,
    czyli ALBPPLPW, probuje wykonac przelew i:

    Kraj banku: Resource not found: [alior.country.]

    Co to za babol? :)

    BTW: no i troche "gupio", zeby naliczyli mi kare za niepoprawny kod SWIFT,
    przepisany z ich strony :)

  • 2. Data: 2013-01-22 18:12:22
    Temat: Re: Kantor Alior kod SWIFT: ALBPPLPW czy inny?
    Od: "maciek" <e...@i...pl>

    "Q" <n...@s...org> wrote in message news:kdlph6$d1a$1@node1.news.atman.pl...
    > Jaki kod SWIFT ma Kantor Alior?
    >
    > Na stronie jest napisane, ze ALBPPLPW,
    > ale na sieci znalazlem jeszcze dwa inne:
    > ALBPPLPWXXX
    > ALBPPLP1BMW

    Ja ostatnio przy przelewie Euro Alior -> Kantor Alior użyłem ALBPPLPWXXX i
    poszło. Wcześniej robiłem w ten sam sposób przelew GBP. Oba powyższe są z
    resztą dostępne przy wyszukiwaniu SWIFT/BIC w systemie Aliora, natomiast w
    Kantorze Aliora, przy opcji przelewu walutowego, właśnie ALBPPLPWXXX wpisuje
    się z automatu, gdy wybierze się Alior/Sync z "szybkiego wybierania".

    Pozdrawiam,
    maciek

  • 3. Data: 2013-01-23 10:24:12
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu wtorek, 22 stycznia 2013 11:26:19 UTC+1 użytkownik Q napisał:

    > Co to za babol? :)

    hm...a to moze dlatego raz na jakis czas dostaje przelew z adnotacja (brak czesci
    danych...oplata 20GBP) mimo ze dane sa zawsze takie same:P

  • 4. Data: 2013-01-23 10:31:31
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > hm...a to moze dlatego raz na jakis czas dostaje przelew z adnotacja (brak
    > czesci danych...oplata 20GBP) mimo ze dane sa zawsze takie same:P

    Oczywiscie zawsze zwracali ta oplate?

  • 5. Data: 2013-01-23 10:47:00
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Ja ostatnio przy przelewie Euro Alior -> Kantor Alior użyłem ALBPPLPWXXX i
    > poszło. Wcześniej robiłem w ten sam sposób przelew GBP. Oba powyższe są z

    Wlasnie Alior Sync mi odpowiedzial, ze ich SWIFT to ALBPPLPW.
    Wyglada na to, ze te XXX to taki x-padding.
    Szkoda, ze konsultant mi tego nie napisal, ale coz - dzisiaj alior, jutro
    kfc.