  • 1. Data: 2013-01-21 20:48:11
    Temat: Meritum konto oszczędnościowe 5 %
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

    W MeritumBanku ciąg dalszy zmian: lokaty znowu w dół (4,30 %, 5 %, 4,90 % i
    4,80 %) ale za to na koncie oszczędnosiowym oprocentowane rośnie do 5 % - na
    razie oprocentowanie gwarantowane do 31.03.

  • 2. Data: 2013-01-21 21:13:39
    Temat: Re: Meritum konto oszczędnościowe 5 %
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-21 20:48, Przemek pisze:
    > W MeritumBanku ciąg dalszy zmian: lokaty znowu w dół (4,30 %, 5 %, 4,90 % i
    > 4,80 %) ale za to na koncie oszczędnosiowym oprocentowane rośnie do 5 % - na
    > razie oprocentowanie gwarantowane do 31.03.

    A dopiero co zamknąłem rachunek ;) Mogliby znów dawać 100zl za otwarcie
    to bym się skusił... ale nie przez FB bo nie używam ;) No i ten 31.03
    nie powala.

    Wychodzi na to, że najlepiej aktualnie płaci Allianz Bank... tam odkąd
    mam konto (~1.5 roku) jest 5.05% bez dolnego (no ok, 1zł jest ;) ) i
    górnego limitu... Liczę na to, że migracja produktów do GNB potrwa
    jeszcze długo i oprocentowanie się uchowa :)

    Chyba, że ktoś daje więcej? Bo jak się BGŻOptima 4.02 skończy to będę
    szukał jakiegoś fajnego KO.

  • 3. Data: 2013-01-21 21:23:22
    Od: TrzyLinie <t...@U...pl>

    W dniu 2013-01-21 21:13, osa napisał(a):
    > Chyba, że ktoś daje więcej? Bo jak się BGŻOptima 4.02 skończy to będę szukał
    jakiegoś fajnego KO.

    Obstawiam, że Optima wyskoczy jak Filip z konopi dzień po zakończeniu aktualnych
    promocji z czymś nowym. Ale jak zwykle liczyć się to będzie dla "nowych środków"
    albo nowych klientów - warto tuż przed końcem, albo kilka dni przed końcem aktualnej
    promocji wyczyścić konto, żeby wszystkie środki były "nowe".

    --
    TrzyLinie

  • 4. Data: 2013-01-21 21:49:12
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-21 21:23, TrzyLinie pisze:
    > Obstawiam, że Optima wyskoczy jak Filip z konopi dzień po zakończeniu
    > aktualnych promocji z czymś nowym.

    Oby!

    > Ale jak zwykle liczyć się to będzie dla "nowych środków"
    > albo nowych klientów - warto tuż przed końcem, albo kilka dni przed
    > końcem aktualnej promocji wyczyścić konto, żeby wszystkie środki były "nowe".

    Dobrze prawisz :) Ostatnio zupełnie przypadkiem kilka dni przed osłoną
    promocji wyczyściłem konto... i wszystko wróciło już jako 'nowe' środki.
    1.02 trzeba będzie się prewencyjnie ewakuować i na weekend przerzucić na
    jakieś inne KO... szkoda mi tylko zerwać lokatę bezkarną na 6.5% więc
    zostawię licząc, że w ewentualnej promocji będą patrzyli na konta, nie
    lokaty... wiem, jestem niepoprawnym marzycielem ;)